"BMC החדשה" הגדילה השקעותיה במו"פ ב-120 מיליון דולר

המנכ"ל הוותיק, בוב ביצ'מפ, הביא כוחות חדשים לשדרת הניהול הבכיר של BMC וממקד אותה להובלת ניהול שירותי ה-IT בעידן הכל-דיגיטלי של חוויית הלקוח

19/10/2014 14:39
בוב ביצ'מפ, מנכ"ל BMC. צילום: פלי הנמר

BMC השקיעה באחרונה 120 מיליון דולר נוספים במחקר ופיתוח, על מנת להרחיב את היצע המוצרים שלה – כך חשף בוב ביצ'מפ, מנכ"ל החברה, בכנס שלה, שנערך לפני ימים אחדים בדיסניוורלד שבאורלנדו. במהלך האירוע נחשף הלוגו החדש של החברה.

הכנס נערך בהשתתפות כ-1,500 לקוחות, שותפים עסקיים ומנהלי BMC מרחבי העולם. מישראל השתתפו בו נציגים מבזק בינלאומי ומאמדוקס.

ביצ'מפ התייחס בדבריו לחברה שבראשה הוא עומד כ-"BMC החדשה", זו שיצאה לדרכה לפני כשנה לאחר שנרכשה על ידי שותפות של כמה קרנות הון פרטיות, שרכשו את מניות הציבור והוציאו אותה מהמסחר בבורסת ניו-יורק. הוא התוודה שבעצמו לא ידע מה יקרה בדיוק לאחר הרכישה (שהרי קרנות פרטיות רוכשות חברות כדי להשביחן ולמכור אותן הלאה ברווח ניכר – פ"ה). והנה, ציין, הוא הופתע לטובה, וכבר בראשית הדרך החדשה נוספה השקעה של 120 מיליון דולר לפיתוח מוצרים חדשים ושיפור קיימים. הכול למען הרחבת ההצעה של הפתרון לניהול IT מתקדם בעידן הכל-דיגיטלי.

לוגו חדש וסיסמה חדשה ל-BMC. צילום: פלי הנמר

לוגו חדש וסיסמה חדשה ל-BMC. צילום: פלי הנמר

יצוין כי ביצ'מפ החליף מאז הפיכת החברה לפרטית כמעט את כל שדרת הבכירים המדווחים לו ישירות. בין אותם בכירים נמצאים הנשיאים של חמשת קווי המוצרים, פרט לגור שטייף, נשיא חטיבת Workload Automation, שהגיע ל-BMC עם רכישתה של המימד החדש לפני כ-19 שנים תמורת כ-700 מיליון דולר. המוצר העיקרי של הנרכשת, Control M, מהווה עד היום מנוע צמיחה נאה לחברה.

הסיסמה החדשה של BMC

במהלך האירוע התייחס ביצ'מפ ללוגו החדש ולסיסמה החדשה של החברה – Bring IT to life. לדבריו, המשמעות של הסיסמה היא שחוויית השימוש בתקשוב של הלקוח תהיה אינטואיטיבית, בין אם המערכת נמצאת בענן ובין אם במחשב הארגוני. הוא ציין כי "אנשי התקשוב חייבים להיות מודעים למה שהמשתמשים מצפים לו לעומת מה שהם חווים בפועל. מחלקות טכנולוגיית המידע בארגון יוכלו לספק בעתיד תמיכה עסקית המבוססת אך ורק על יכולת מערכות התקשוב שלהם, לנפק אוטומטית משאבים שיספקו את שירותי ה-IT".

מנכ"ל BMC הציג את המודל החדש שלפיו כדאי למנמ"ר ולמחלקת התקשוב לפעול, במסגרתו עליהם לספק שירותים למשתמשים העומדים בשתי הדרישות הנוגדות לכאורה. אחת מהן היא אספקת שירותי IT אמינים, נגישים וזמינים, מה ש-BMC מכנה "תעשייתיים" (Industrialized). הדרישה השנייה היא שבמקביל, אותם השירותים יסופקו מידית, כראוי למדיניות החדשנות של הארגון, שמאפשרת לו להצליח. כלומר: שמירה על הקיים כהישרדות ופיתוח חדשני להצלחה.

ביצ'מפ התייחס גם להזדמנות של BMC לחדשנות ב-SMAC (ר"ת Social, Mobile, Analytics, Cloud). לדבריו, הענן, המעבר אליו, המכשירים הניידים והניתוח האנליטי הם הכוחות המניעים בניהול מערכות ה-IT. הוא ציין כי היישומים המתקדמים משתמשים במשאבי הענן, ברכיבים של מערכות legacy ובסביבות  IT מבוזרות. "האתגר עבור מחלקות IT הוא ניהול סביבה מורכבת זו, ובפרט ניתוח של שורש הבעיות, ניפוק אוטומטי ודינמי של קיבולות וטיפול מהיר בדרישות הולכות וגוברות לשירותים חדשים", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים