ה-IT החכם של BMC
החברה השיקה מוצרים שמתאימים גם לעובדי השירות בארגונים, בהם Remedy with Smart IT ו-BMC TrueSight
BMC הכריזה בכנס המשתמשים השנתי שלה, BMC Engage 2014, שהסתיים לפני ימים אחדים, על שורה של מוצרים חדשים. במרכזם נמצאים Remedy with Smart IT ו-BMC TrueSight – פתרון שמספק תובנות למקסום היעילות העסקית.
השירות המסורתי של מחלקת המחשוב הארגונית נמצא במאבק מתמיד, ומנסה לתמוך במשתמשים עם כלים מסובכים ולא אלגנטיים הנדרשים לפעול בתהליכים ופתרונות מיושנים, ללא ניידות או שיתוף פעולה. Remedy with Smart IT הוא פתרון חכם המיועד לניהול שירותי המחשוב בארגונים, והחברה צופה שהוא יחולל מהפכה בחוויית השימוש של המשתמשים והתומכים נותני השירות בעולמות ה-IT וההנדסה .
מ-BMC נמסר כי הפתרון מנצל את ההתקדמות שהושגה בחוויית המשתמש, בשילוב עם הגב של חבילת מוצרי Remedy IT Service Management, על מנת להביא את עובדי השירות לרמות חדשות של תפוקה ואפקטיביות, ולשביעות רצון של הלקוחות.
בפברואר האחרון השיקה BMC את MyIT 2.0 – יישום שמאפשר ליותר ממיליון בני אדם לנהל בעצמם את צרכי המחשוב שלהם בצורה אינטואיטיבית, שיתופית וניידת. עם השקת Smart IT משלימה BMC את החוליה החסרה – הבק אופיס.
רובין פרוהיט, נשיא חטיבת ה-ITSM ב-BMC, אמר כי "כאשר מדובר בשימוש מודרני בטכנולוגיה, דווקא מחלקת המחשוב היא זו שלעתים קרובות נותרת מאחור. BMC משנה את דפוס החשיבה הזה ומכירה בכך שעובדי השירות הם הראשונים שמסייעים לתפוקת העובדים. הרחבת פתרון Smart IT לבק אופיס מאפשרת לעובדי המחשוב ליהנות מאותה חווייה מרתקת ושונה ש-MyIt BMC מספק לצרכני שירותי המחשוב".
הגרסה החדשה כבר זמינה ברחבי העולם, כולל בישראל, ותיושם על ידי מטריקס, למטריקס ניסיון של עשרות פרויקטי ITSM וכ-90 מומחים לפתרונות BMC.
הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לאורלנדו
תגובות
(0)