EMC רכשה שלוש חברות המתמחות במחשוב ענן

הרכישות מאפשרות לחברה להציע פתרונות ענן היברידי מבוסס OpenStack, בחירה בסוג הענן ויכולות הגנה על אפליקציות ונתונים ש-"נולדו" בו

הבעלים של שלוש חברות נוספות. EMC

EMC הודיעה על רכישת שלוש חברות שעוסקות בטכנולוגיות ענן: Cloudscaling Group ,Maginatics ו-Spanning Cloud App. סכומי הרכישות לא נמסרו.

על פי החברה, הרכישות מרחיבות את יכולות הענן שלה בשלושה מימדים עיקריים: האפשרות להציע ללקוחות פתרונות ענן היברידי מבוסס OpenStack, בחירה בסוג הענן, כולל ניידות נתונים על פני ריבוי עננים, ויכולות הגנה חדשות על אפליקציות ונתונים ש-"נולדו" בו.

Cloudscaling Group מספקת תשתיות OpenStack-powered כשירות (IaaS) עבור פתרונות ענן פרטי והיברידי, והיא אחת המייסדות של OpenStack Foundation. מערכת ה-OCS (ר"ת Open Cloud System) שלה מספקת ניהול, מיחשוב, אחסון ורישות בענן. היא תומכת בדור חדש של אפליקציות מבוססות ענן ופרוסה במרכזי הנתונים של הלקוחות, ולכן נותרת תחת שליטת אנשי ה-IT בארגון.

Maginatics היא ספקית טכנולוגיית ענן שמציעה מאגר זיהוי אובייקטים גלובלי ועקבי, שניתן לגשת אליו מכל מכשיר או מיקום. מ-EMC נמסר כי המאגר מתממשק עם מגוון רחב של עננים פרטיים וציבוריים ומרחיב את אסטרטגיית הגנת הנתונים בענן של החברה, על ידי כך שהוא מאפשר האחדת ניהול והגנת נתונים על פני עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים שונים. בנוסף, הטכנולוגיה של Maginatics מקדמת ניידות נתונים יעילה על פני ריבוי עננים עם שכפול נתונים, אופטימיזציית WAN וטיפול באובייקטים גדולים ובריבוי משתמשים ופעולותיהם.

Spanning מספקת פתרונות התאוששות וגיבוי מבוססי מנויים עבור אפליקציות ונתונים שמקורם בענן. על פי EMC, הפתרונות של Spanning מאפשרים לעסקים להימנע מניתוקים שנגרמים בשל אובדן נתונים באפליקציות גוגל (Google), ב-Salesforce.com ובקרוב גם באופיס 365 (Office 365) של מיקרוסופט (Microsoft).

כמו כן, EMC השיקה אתמול (ג')  את הפתרון Enterprise Hybrid Cloud, שמשלב חומרה, תוכנה ושירותים מתוצרת EMC ו-VMware. הפתרון מאפשר לארגונים ליישם מערך IT כשירות (IT-as-a-Service, או IaaS) בתוך 28 ימים. מהחברה נמסר כי עם הפתרון החדש, ארגונים לא יצטרכו עוד לבחור בין מהירות העברת התקשורת וביצוע הפעולות של שירותי ענן ציבורי לרמות השליטה והאבטחה המתאפשרות בתשתית ענן פרטי.

דיוויד גולדן, מנהל חטיבת תשתיות המידע של EMC, אמר כי "כל אחת מהחברות שרכשנו מוסיפה לנו טכנולוגיה ייחודית המאפשרת ללקוחות גמישות ופריסה מהירה בענן".

EMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים