Proof-IT הטמיעה מערכת גיבוי של CA בעיריית בני ברק; ההיקף: חצי מיליון שקלים

הפרויקט התמקד ביצירת מערך גיבוי לחדר השרתים המרכזי, שנמצא בבניין העירייה, באמצעות חדר שרתים משני

פרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים. עיריית בני ברק

חברת Proof-IT (לשעבר אפריקוט) השלימה באחרונה פרויקט הטמעת מערכת גיבוי מתוצרת CA בעיריית בני ברק. היקף הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים.

מהחברה נמסר כי המערכת תגבה את כלל המערכות השוטפות של העירייה, כולל אלה המיועדות לשעת חירום, ותאפשר שרידות והמשכיות עסקיות.

הפרויקט התמקד ביצירת מערך גיבוי לחדר השרתים המרכזי של העירייה, שנמצא בבניין שלה, באמצעות חדר שרתים משני.

אברהם אלתר, מנמ"ר עיריית בני ברק, אמר כי המטרה הייתה ליצור שכפול של כל המערכות הקריטיות של העירייה ולגבות אותן במקרה שחדר השרתים הראשי יפסיק לתפקד. במקרה זה יועברו השרתים לאתר DR משני ממוגן שמרוחק מבניין העירייה.

מדובר במערכות שכוללות, בין השאר, את נתוני מערך הגבייה העירונית, המערך הפיננסי, מערכות החינוך והרווחה ומערכות נלוות, כמו המוקד העירוני ודואר אלקטרוני.

המערכת שהוטמעה מבצעת רפליקציה של נתונים וגיבוי על גבי קלטות גיבוי בהתאם להוראות הרגולציה של העירייה, שמבוצע באתר מרוחק שהוקם במסגרת הפרויקט. בבניין מרוחק הותקנה תקשורת אלחוטית מרוחקת בקצבים של 100 מגה-ביט, ועל גבי קו התקשורת מבוצעת רפליקציה חכמה עבור השרתים הרלוונטיים, מהאתר הראשי לאתר המרוחק.

יפעת סעדה, סמנכ"לית ב-Proof-IT, אמרה כי "המערכת שהוטמעה מאפשרת לשחזר במהירות כל נתון שהוא, ברמת פריט בודד שנמחק, ושחזור שרת שלם בתוך מספר דקות – לכל סוג חומרה או מערכת וירטואלית. המטרה בפרויקט היתה לגרום לכך שכל הגיבויים והשכפולים יבוצעו על ידי מערכת אחת, שלא מעמיסה על המערכת היומיומית הראשית, דרך האתר משני ולא דרך המערכת המתפקדת. בנוסף, המערכת תתמוך בשתי הסביבות הווירטואליות שעליהן עובדת עיריית בני ברק – Vmware ו-Hyper-v של מיקרוסופט (Microsoft)".

אלתר ציין כי "עד היום היו בעירייה מספר מוצרים ישנים. בפרויקט הזה הם אוחדו למערכת אחת מרכזית, שדרך ממשק ניהול יחיד מסוגלת לנהל את מערכי האיחסון, הגיבוי וה-DR. הדבר חוסך לנו המון בקלות התפעול ובשעות התחזוקה של מערכת מרכזית אחת לעומת תחזוקת מערכות שונות וישנות, כפי שהיה עד היום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים