בני לנדא נבחר ליזם השנה של ארנסט אנד יאנג ישראל

ממציא הדפוס הדיגיטלי ייצג את ישראל בתחרות על תואר יזם השנה בעולם, שתתקיים ביוני הקרוב במונקו

רונן בראל, יו"ר ארנסט אנד יאנג ישראל ויאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים ו-ועדת השיפוט, מעניקים את הפרס לבני לנדא

בני לנדא זכה בתואר יזם השנה של ארנסט אנד יאנג (EY) ישראל וייצג את המדינה בתחרות שתתקיים בחודש יוני הקרוב במונקו לבחירת יזם השנה של החברה בעולם.

הבחירה נעשתה על פי מספר קריטריונים: מנהיגות, יכולת פיננסית, ניהול וחשיבה אסטרטגית, תרבות ארגונית, חדשנות , התמודדות עם משברים וקשיים והשפעה גלובלית.

לנדא הוא ממציא הדפוס הדיגיטלי, תחום שמשנה את עולם הדפוס בעצם ימים אלה, ומייסד אינדיגו, שנרכשה על ידי HP ב-2002. הוא חשף ב-1993 את מכונת הדפוס בצבע הדיגיטלית הראשונה בעולם, וכך זכה לתואר אבי הדפוס הדיגיטלי.

כיום הוא עומד בראש חברת לנדא, אותה ייסד – חברה שמתמקדת בננו-טכנולוגיה בתחומי הדפוס, האנרגיה והבריאות, באמצעות לנדא דיג'יטל פרינטינג, מעבדות לנדא, לנדא ונצ'רס וקרן לנדא. החברה משקיעה בטכנולוגיות ישראליות מבטיחות ובפעילות פילנתרופית-חינוכית, שמאפשרת לצעירים "ברוכי יכולות, מעוטי יכולת", כלשונו, לזכות בהשכלה גבוהה.

הוא זכה במספר רב של פרסים ואותות הצטיינות, כולל מדלית אדווין ה. לאנד, שמוענקת לבעלי הישגים בתעשיית הדפוס וההדמיה. כמו כן, לנדא זכה במספר פרסים על מפעל חיים והוענקו לו כמה תארי דוקטור לשם כבוד.

כיום רשומים על שמו כ-800 פטנטים ברחבי העולם והוא ממשיך להוסיף פטנטים לפורטפוליו שלו. כך הוא מספק בסיס מוצק בתחום הקניין הרוחני לחברות שהקים.

בתחרות יזם השנה העולמי יתחרה לנדא מול מתמודדים שמייצגים 50 מדינות שונות, והיא נחשבת לאחת התחרויות המרכזיות במגזר העסקי הבינלאומי. היא מתקיימת יותר מ-30 שנים ומהווה כלי ניבוי טוב להצלחה עסקית. 50 מבין 100 החברות המובילות בנאסדא"ק זכו בה.

ועדת השיפוט שבחרה בלנדא היא ועדה בלתי תלויה ומורכבת מבכירים במשק הישראלי ובמגזר העסקי. העומד בראשה הוא יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים, ויחד עימו חברים בה ד"ר שמעון אקהויז, מייסד ויו"ר סינרון; ד"ר אורנה ברי, מנכ"לית מרכז המצוינות של EMC ישראל; שלמה דברת, שותף מייסד של כרמל ונצ'רס (Carmel Ventures); איל ולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס; ד"ר אבי חסון, המדען הראשי; יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו; מיה ליקוורניק, שותפה מייסדת במיתר ליקוורניק גבע לשם טל; דב מורן, מייסד ומנכ"ל קומיגו; וחיים שני, שותף ב-Israel Growth Partners ולשעבר מנכ"ל משרד האוצר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים