אורלי פרנק, Zuznow : "עכשיו הזמן למובייל בארגונים"

לדבריה, בעת פיתוח במובייל, יש להתייחס לכמה מימדים: "יש להקפיד על חויית המשתמש, שתלווה בפשטות ופונקציונליות ונדרש שיהיה רצף גלישה זהה בכל מדיום"

אורלי פרנק, מנהלת הפיתוח של Zuznow. צילום: קובי קנטור

"היום המובייל הוא כלל לא אפשרות בחירה, אלא הכרח. ארגונים נדרשים להיות בעולם הנייד, הן לטובת פיתוח אפליקציות ללקוחות הארגון, והן לטובת אפליקציות פנים-ארגוניות", כך אמרה אורלי פרנק, מנהלת פיתוח של הסטארט-אפ Zuznow.

Zuznow מופצת בארץ על ידי קבוצת המערכות של טלדור. פרנק דיברה בכנס Mobility 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך שלשום (ג') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה. את הכנס הנחו גדי גילאון, מייסד ויו"ר מוביסק, ויהודה קונפורטס, עורך ראשי אנשים ומחשבים, תחת הכותרת "מיחשוב צללים, Shadow IT".

חברת ההזנק, אמרה פרנק, "מספקת פתרון להקמת אפליקציות מובייל, אשר מונגשות בווב או בחנויות להורדה – עבור חברות אנטרפרייז, תוך חיסכון בפיתוח יקר, בזמן עבודה, בתחזוקה ורכישת רישוי מחדש". לדבריה, "התאמת אפליקציות ווב למובייל הפכו למהלך מחויב המציאות, עקב מספר המשתמשים העצום במכשירי המובייל, שהולך וגדל כל הזמן. תהליך התאמה בכלים המוכרים היום, הוא ארוך ויקר, הגוזל משאבים כספיים, כוח אדם וידע מקצועי. Zuznow מקצרת עבור הלקוח את תהליך התאמת האפליקציות של תחנות הקצה למובייל באופן משמעותי, בשל שימוש שהיא עושה במנוע אוטומטי המייצר responsive לאתרים קיימים וחדשים באופן אוטומטי". היא הוסיפה כי "מערכת Zuznow איננה תלויה בפלטפורמה בה פותח האתר ולא זקוקה לחיבורי API. ל-Zuznow פלטפורמה משלה, הפועלת על שכבת תוצר ה-HTML בלבד ולכן לא מהווה סיכון לאבטחת מידע".

המובייל, אמרה פרנק, מביא לפיצול, במכשירים הניידים, בערוצים ובמערכות ההפעלה. השונות היא המאפיין הבולט של התווך הנייד. כאשר מתכננים אסטרטגיית מובייל בארגון, יש להתייחס לכל המימדים, ולעשות זאת בצורה מושכלת. כיום מימד השיחות במכשירי הטלפון הניידים הם השימוש המשני בהם, ואילו השימושיות היא מרכיב עיקרי. לכן חברה חייבת להיות במובייל עבור לקוחות וגם עבור אפליקציות פנים-ארגוניות".

לדבריה, בעת פיתוח במובייל, יש להתייחס לכמה מימדים: "יש להקפיד על חויית המשתמש, שתלווה בפשטות ופונקציונליות. נדרש שיהיה רצף גלישה זהה בכל מדיום. בשל מגמת BYOD, נשרד להתייחס לאבטחת מידע כבר בתחילת הדרך, ולשתף את כלל הגורמים הרלוונטיים בקבלת החלטות. קיימים כל מיני אמצעי הגנה במובייל, הדרך למצוא את הפתרון היא לא להתעלם מהבעיה. יש לדאוג להתעדכן כל העת בפתרונות חדשים. יש לדאוג להיבט הביצועים, כיוון שמכשירי המובייל חלשים לעומת תחנות הקצה, ומנגד, הגולשים הם חסרי סבלנות".

"עכשיו זה הזמן למובייל בארגונים", סיכמה פרנק, "ישנם הרבה מכשולים המונעים מארגונים לעשות זאת. מעבר למובייל הוא החלטה אסטרטגית בארגון, שיש להיערך לקראתו. המפתח להצלחה הוא בניית אסטרטגייה שתתייחס למכלול ההיבטים, ותאפשר גמישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים