סאפיינס עברה לקניון עזריאלי בחולון ובנתה דטה סנטר בהיקף של מיליוני שקלים

Triple T תכננה את המעבר ופיקחה על הביצוע ● הדטה סנטר הוקם על בסיס רכיבים של APC

עופר עוז, מנכ"ל Triple T. צילום: קובי קנטור

סאפיינס השלימה באחרונה את המעבר של פעילותה לקניון עזריאלי החדש בחולון. במסגרת זו היא הקימה החברה דטה סנטר הכולל כ-20 מסדים, והתקינה מערכות אלקטרו מכניות, כמו גם רכיבים מבית APC. בין אותם רכיבים נמצאים שרתי תקשורת ושרתים ליישומים אחרים, פסי חשמל מנוהלים (PDU) וחיישני טמפרטורה ולחות לניטור תנאי אקלים. בנוסף, הותקנה מערכת קירור בשיטת In Row ועוד. עלות ההקמה הכוללת מוערכת בכמה מיליוני שקלים.

פרויקט המעבר כולו, כולל בניית הדטה סנטר, לווה על ידי Triple T, בהנהלת עופר עוז. הוא ציין כי הפרויקט כלל שירותי ייעוץ, תכנון, מיפוי רוחב של כל צרכי המחשוב והכנת תוכנית לכל אתגרי התשתיות, שלוקחת בחשבון את הגידול הטבעי של פעילות החברה.

"המעבר היה מורכב במיוחד, מאחר שסאפיינס איחדה במהלכו את שלושת חדרי המחשב שלה לאתר מרכזי אחד", אמר עוז.

Triple T ייעצה לסאפיינס גם בנושא שדרוג רשת התקשורת של החברה ומתגי הקצה בריכוזי התקשורת הקומתיים, על בסיס ציוד של סיסקו (Cisco).

מנהלי הפרויקט מטעם סאפיינס היו מיכאל אביב, מומחה בתחום התקשורת האלקטרו מכנית, ועומר פינסקר, יועץ בתחום מערכות תקשורת וסייבר.

סאפיינס היא ספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה לענף הביטוח ולמגזר השירותים הפיננסיים כולו. לחברה ניסיון  של יותר מ-30 שנים באספקת פתרונות תוכנה ליותר מ- 130 ארגוני שירותים פיננסיים בכל העולם. צוות ספייאנס, המונה יותר מ-900 מומחים ואנשי מקצוע, פועל באמצעות חברות הבנות של התאגיד בצפון אמריקה, בריטניה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה והמזרח הרחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים