רבעון טוב למטריקס: ההכנסות עלו ב-12%; הרווח הנקי גדל ב-9%

החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של יותר מחצי מיליארד שקלים ורווח נקי של 22 מיליון ● מגזר הליבה של מטריקס - פתרונות ושירותי תוכנה - צמח ב-11%

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. צילום: פלי הנמר

מטריקס סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם עליות בהכנסות וברווח הנקי.

על פי הדו"חות שפרסמה החברה הבוקר (ד'), הכנסותיה עלו ברבעון ב-11.9%. הן חצו את רף חצי מיליארד השקלים והסתכמו ב-512.5 מיליון. ההכנסות של מטריקס ממגזר הפתרונות ושירותי התוכנה, מגזר הליבה שלה, המהווה כ-74% מהכנסות החברה, צמחו ב-11% והסתכמו ב-387 מיליון שקלים. הרווח הנקי גדל ב-8.89% ל-22.08 מיליון שקלים.

עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות של החברה גדלו ב-12.41% ל-429.23 מיליון שקלים, הרווח הגולמי עלה ב-9.07% ל-83.31 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-16.3%. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-2.3% ל-47.25 מיליון שקלים והרווח התפעולי זינק ב-20.13% ל-36.06 מיליון שקלים.

אחת הסיבות העיקריות לעלייה המתונה ברווח הנקי יחסית לגידול הדו ספרתי ברווח התפעולי היא העלייה בחבות המס, שקפצה ב-116.36% ל-9.25 מיליון שקלים.

לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה מטריקס את הדו"חות שלה לתשעת החודשים הראשונים של השנה. ההכנסות של מטריקס  גדלו ב-7.76% ל-1.51 מיליארד שקלים, הרווח נקי עלה ב-0.034% ל-61.69 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-1.9% ל-242.84 מיליון, הרווח התפעולי – ב-2.74% ל-100.87 מיליון וחבות המס עלתה ב-36.81% ועמדה על 6.19 מיליון שקלים.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הפעילות ברבעון השלישי הושפעה ממבצע צוק איתן, אם כי בסכומים לא מהותיים, ובעיקר במגזרי ההדרכה וההטמעה, פתרונות האינטגרציה ותשתיות המחשוב. צמחנו בכל המדדים העסקיים והפיננסיים ברבעון ובתשעת החודשים – בהכנסות, ברווח הגולמי, ברווח התפעולי וברווח הנקי. מגוון הטכנולוגיות, המוצרים והשירותים שלנו, הפריסה הרחבה בכל ענפי המשק וההרחבה של פעילותנו בשוק הבינלאומי מאפשרים לנו לשמור על יציבות וצמיחה גם בתקופות סוערות".

הוא הוסיף כי "ברבעון השלישי של 2014 המשכנו להרחיב את פעילותנו סביב שירותי הענן – CloudZone. כמו כן, זכינו בשורה של מכרזים ופרויקטים גדולים, במגוון תחומים ומגזרים, ביניהם: פיתוח מערכת CIM; פרויקט חוויית משתמש גדול; הקמת פורטל סוכנים; בניית מערכת ניהול פניות; אפיון ומימוש CRM במגזר הפיננסי, בהיקף של מספר מיליוני שקלים; פרויקט CRM במגזר התעשייתי; הקמת פורטל ארגוני חדש עבור חברת שילוח בינלאומי מובילה; הקמת אתר אינטרנט ופיתוח תוכנת מובייל עבור המגזר הביטחוני. במגזר ההיי-טק, הטמענו מערכות BI ו-Big Data, מוצרי אבטחת מידע ומערכות קוד פתוח, ובתחום אבטחת המידע והסייבר זכינו במספר עסקות משמעותיות בגופים ציבוריים וביטחוניים. עוד פיתחנו והטמענו מערכת פיננסית תפעולית ומערכת לוגיסטית לניהול שיווק ומלאי בחברות ממגזר הרכב. ביצענו פרויקטי דטה סנטר, אחסון, וירטואליזציה ושרתים בגופים ציבוריים, מוסדות אקדמיים, חברות ביטוח ופיננסים, ובחברות היי-טק ותעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים