מכשירי ה-Nexus 6 הראשונים מגיעים לשוק

הגולשים האמריקנים שהזמינו את המכשיר בהזמנה מוקדמת יקבלו אותו החל מהיום (ה') ● לא ברור מתי המכשיר, אחד הטובים בשוק, יגיע לשווקים האחרים בעולם

כזה, אבל שונה. Nexus 6

ראשוני המזמינים בארצות הברית של Nexus 6, הפאבלט החדש של גוגל (Google), אמורים להתחיל לקבל את המכשירים שלהם כבר היום. עדיין לא ברור מתי המכשיר החדש יתחיל להימכר בשאר העולם, אם כי בבריטניה פורסם שההרשמה המוקדמת שם תחל ב-18 בנובמבר.

כך או כך, אין ספק שה-Nexus 6 מצליח לערור עניין רב, בין היתר משום שהוא המכשיר הראשון שמגיע לשוק עם מערכת ההפעלה החדשה לוליפופ (Lopllipop) מותקנת בו מראש. כפי שבדרך כלל קורה בהשקה של טלפון או פאבלט חדש עליהם חרוט מאחור השם של גוגל, הוא הראשון שמוצע עם מערכת ההפעלה החדשה שלה.

בגוגל החליטו לקחת את תחום הפאבלט כמעט עד לקצה. המסך של ה-Nexus 6 הוא ה-AMOLED הגדול ביותר מבין כל היצרניות המובילות בשוק, עם 5.96 אינץ' ברזולוציית QHD, או 2,560×1,440 פיקסלים, וצפיפות של 493 פיקסלים לאינץ'.

בנוסף, המכשיר מצויד באחת מהמערכות על שבב החזקות ביותר שקיימות כיום בשוק, ה-Snapdragon 805 מרובעת הליבות של קוואלקום (Quallcom). המערכת פועלת במהירות של 2.7 ג'יגה-הרץ ותומכת ב-64 ביט. גם השבב הגרפי שמשולב במכשיר, ה-Adreno 420, נחשב לאחד המובילים בתחומו, כך שהביצועים אמורים להיות מהטובים שיש בשוק, אם לא הטובים ביותר.

המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן 13 מגה-פיקסל ומפתח f/2.0, שמצויד במייצב תמונה אופטי. זו הקדמית מסתפקת בחיישן של 2 מגה-פיקסל. הסוללה היא בנפח עבודה של 3,220mAh ולפי גוגל, היא אמורה להספיק ל-24 שעות עבודה רגילות. כמו כן, היא מצוידת במנגנון טעינה מהיר: 15 דקות של טעינה אמורות להספיק לשש שעות עבודה.

שינוי בולט נוסף, הפעם לרעה, הוא המחיר. גוגל החליטה להפסיק לסבסד את סדרת ה-Nexus – והמחירים בהתאם: גרסת הטלפון עם 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון עולה, עם SIM פתוח, 649 דולר והמחיר של גרסת ה-64 ג'יגה-בייט הוא 699 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים