אפל מובילה בדירוג שווי המותגים; מיקרוסופט עלתה למקום השני

יצרנית ה-iPhone וה-iPad הגיעה לשווי מותג של 668 מיליארד דולר, הרחק לפני הענקית מרדמונד, עם שווי של 411 מיליארד

אשמה. אפל

מיקרוסופט (Microsoft) טיפסה למקום השני במדד שווי השוק של המותגים שמבוצע על ידי חברת Interbrand, כאשר אפל (Apple) נותרה בראש המדד גם החודש. יצרנית ה-iPhone וה-iPad ממוקמת הרחק לפני הענקית מרדמונד וחברת הנפט Exxon, שהודחה מהמקום השני לשלישי.

המדד של Interbrand בודק את שווי ההיוון (קפיטליזציה) של החברות. מדובר, פחות או יותר, בהכפלת מספר המניות של החברה בערך למנייה. לפי המדד הזה, הגיע המותג של מיקרוסופט לשווי שוק של 410.5 מיליארד דולר, בזכות עלייה גדולה יחסית בערך המניות שלה – ל-49.81 דולר לאחת. זאת, אחרי שהשער טיפס במהלך החודש לשיא כל הזמנים מבחינת החברה – 50.04 דולר למנייה.

שווי המותג אפל עמד בחודש האחרון על 668.2 מיליארד דולר. ההערכות הן כי יצרנית ה-iPhone וה-iPad תמשיך להוביל את המדד הזה עוד זמן רב, בזכות מכירות המכשירים הללו והמחירים הגבוהים של המחשבים מתוצרתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים