עיריית פתח תקווה הטמיעה מערכת אוטומטית לניהול תהליכי ליבה; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

מערכת IlluminIT של VNT מאפשרת מיפוי אוטומטי של תהליכים עסקיים מקצה לקצה, כך שיעקבו אחרי כלל התהליכים שמבוצעים בשרתי העירייה ● את ההטמעה ביצעה eWave Systems מקבוצת eWave

רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה. צילום: קובי קנטור

עיריית פתח תקווה סיימה בימים אלה הטמעה של מערכת אוטומטית לניהול תהליכי ליבה ומידול תהליכים מבצעיים. המערכת, שנקראת IlluminIT, פותחה על ידי VNT ואת ההטמעה ביצעה eWave Systems מקבוצת eWave. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מדובר לפי ההערכות בעשרות אלפי שקלים. במסגרת הפרויקט ייחסכו לקופת העירייה עשרות אלפי שקלים נוספים, עקב תפעול השרתים לאחר הטמעת המערכת.

המערכת מאפשרת מיפוי אוטומטי של תהליכים עסקיים מקצה לקצה, כך שיעקבו באופן מפורט אחרי כלל התהליכים שמבוצעים בכל נקודת זמן בשרתים המותקנים בעירייה ויבטיחו שירות טוב יותר ללקוחות העירייה ולתושבי העיר. היא מתממשקת למערכת השו"ב המותקנת בעירייה באופן מלא, כך שלוח הבקרה הקיים בה יקבל את ההתראות מ-IlluminIT כחלק אינטגרלי.

לדברי רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה, "מערכת ה-IlluminIT תאפשר לנו לקבל תמונת מצב אמיתית ובזמן אמת לגבי כשירות התהליכים העסקיים המתבצעים בעירייה. היכולות שהיא נותנת לנו באות לידי ביטוי בקיצור זמני התקלות ומענה מהיר לאירועים המתרחשים בחוות השרתים, וכל זאת בראייה עסקית – ולא רק מהכיוון הטכנולוגי".

VNT היא חברה פרטית שהוקמה ב-2009 על ידי ד"ר רונן יוכפז, יזם היי-טק מוכר בתעשייה, בעל ניסיון של 20 שנים בתחום המחשוב הארגוני, בשיתוף קבוצת משקיעים בראשותו של צבי אפל, בעל ניסיון של 25 שנים ביזמות ובטכנולוגיה בארץ ובחו"ל. לחברה לקוחות כמו אינטל (Intel), חברות הביטוח כלל והראל, בנק איגוד ו-ECI טלקום.

לדברי ד"ר יוכפז, "עם הקמתה של VNT הושלם הפיתוח של הדור החדש של מערכות השו"ב, שמרחיב את גבולות הניטור והבקרה על מערכות IT ומקשר אותן באופן אוטומטי לעולם העסקי אותו הן משרתות".

עיריית פתח תקווה היא העירייה הראשונה שמטמיעה מערכת כזו בשרתיה ובימים אלה מנהלת החברה משא ומתן עם רשויות מקומיות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים