לכבוד יום ההולדת: גוגל ייחדה את הדודל היומי לעפרה חזה

החברה פרסמה בעמוד הבית שלה תמונה של הזמרת עם מיקרופון וחוט משתלשל, שיוצר את האותיות Google ● אם חזה הייתה חיה, היא הייתה היום בת 57

עפרה חזה "חיה" - בדודל של גוגל

גוגל (Google) זוכרת את עפרה חזה: החברה פרסמה היום (ד') בעמוד הבית שלה דודל בו נראית תמונתה של הזמרת, לכבוד יום הולדתה ה-57.

בדודל נראית חזה אוחזת במיקרופון עם חוט משתלשל, שיוצר את האותיות Google. לחיצה על התמונה מובילה לתוצאות חיפוש שמה של חזה באנגלית, ולחיצה על האייקון שבצד התמונה מאפשר לשתף אותה ברשתות החברתיות.

עפרה חזה נולדה בנובמבר 1957 בשכונת התקווה בתל אביב. את ראשית דרכה המקצועית היא עשתה בשנות ה-70 בסדנת תיאטרון שכונת התקווה, שם פגשה את אמרגנה לאורך השנים, בצלאל אלוני, ובפסטיבל הזמר המזרחי.

בהמשך הוציאה חזה אלבומים לרוב, השתתפה בתוכניות טלוויזיה – בעיקר לילדים (הילדים משכונת חיים, פרפר נחמד), והגיעה למקום השני באירוויזיון 1983, בו ייצגה את ישראל עם השיר "חי". לקראת סוף שנות ה-80 היא פצחה בקריירה בינלאומית מצליחה, בין היתר בזכות הלהיט המבוסס על הפיוט "אם ננעלו". חזה נפטרה בפברואר 2000 כתוצאה מסיבוכים שקשורים למחלת האיידס.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שרון הלל

    עפרה הייתה נשמה טובה וטהורה... הזמרת שעשתה את זה הכי בגדול והגיעה הכי רחוק שאפשר. שרון הלל תודה לך גוגל תודה לך יניב הלפרין שאו ברכה.

  2. גלית

    מקסים, זמרת מספר אחת מכל הזמנים בהסטוריה, הלכה מאתנו המון שנים בטרם עת, הערצתי אותה , המון געגועים למלכת הזמר העולמי, יהי זכרה בלבנו לעד!

אירועים קרובים