יבמ פתחה חזית מול גוגל ומיקרוסופט: השיקה שירות מיילים לארגונים מבוסס ענן

השירות, Verse, משלב עדכונים מהמדיה חברתית ומבצע שיתוף קבצים ונתונים על דפוסי ההתנהגות של המשתמשים ● הוא יוצע בחינם ללקוחות פרטיים ולארגונים קטנים ובגרסת פרימיום בתשלום לארגונים בינוניים וגדולים

יבמ - ראש בראש מול גוגל ומיקרוסופט. Verse

הענק הכחול מפתיע: יבמ (IBM) הודיעה אתמול (ג') כי היא משיקה שירות דואר אלקטרוני המבוסס על מחשב ענן. משמעות המהלך היא פתיחת חזית מול גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft).

השירות, Verse, משלב עדכונים מהמדיה חברתית ומבצע שיתוף קבצים ונתונים על דפוסי ההתנהגות של המשתמשים. הענק הכחול מציע את השירות בשתי רמות: גרסה חינמית לארגונים קטנים וללקוחות פרטיים, לצד גרסת פרימיום בתשלום לארגונים בינוניים וגדולים.

Verse מכיל עוזר אישי מובנה, שיכול "ללמוד" את התנהגות המשתמש בהתבסס על פעולות קודמות אותן ערך. המערכת אוספת מידע שמגיע מיומנים, לוחות שנה, אנשי קשר, שיתוף קבצים, עדכונים חברתיים וגורמים נוספים – על מנת לעזור להדגיש את המסרים החשובים ביותר ולספק תובנות רבות יותר על המשתמשים. בדרך זו, הסבירו ביבמ, התוכנה יכולה ללמוד, לאורך הזמן ובסופו של דבר, לנבא אילו הודעות העובד צריך לתעדף. השירות אף מאפשר למשתמשים להפוך תוכן של דואר אלקטרוני לפוסטים מהמדיה החברתית, ובנוסף יש לו פונקצית חיפוש בתוך מסמכים מצורפים.

גרסת הבטה של השירות כוללת תיבה בנפח מוגבל וזמינה כבר החודש. גרסה בתשלום, שתכלול פונקציות נוספות, תהיה זמינה בתחילת 2015.

הענק הכחול מקווה כי השירות החדש שהושק יוכל להחליף את ה-Outlook של מיקרוסופט. Notes, שירות הדואר הקיים של הענק הכחול, מצוי בשימוש ב-25 אלף חברות וארגונים בעולם.

אנליסטים ציינו כי השקת השירות החדש היא עוד מהלך של יבמ להתמקדות בתוכנה ובשירותים, ונטישת עולם החומרה. יבמ הודיעה כי המערכת נועדה לסייע לעובדים להשקיע פחות זמן בתיבות הדואר שלהם וכי השירות יותאם לעולם הארגוני הנייד ולמכשירים מבוססי iOS ואנדרואיד (Android). השירות פועל על הענן של יבמ, SoftLayer.

יבמ השקיעה בפיתוח Verse סך של 100 מיליון דולר, תוך התמקדות בחדשנות, בעיצוב, ניתוח, קישור לפלטפורמות חברתיות ואבטחת מידע.

ג'ף שיק, מנכ"ל חטיבת פתרונות חברתיים לארגונים בחברה, אמר כי "האסטרטגיה הזאת היוותה מימד חשוב מאוד עבורנו. אנחנו רוצים לשנות את חוקי המשחק, לא רק לערוך שיפורים מצטברים במייל״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים