ליאור ברט, Priority: "על מערכת ה-ERP להיות גמישה ומתאימה לצרכים עדכניים ועתידיים"

"גמישות היא קריטית, כל התהליך והשימוש היומיומי במערכת צריכים להיות פשוטים; אם זה פשוט - יש סיכוי גבוה שזה טוב בשבילך", אמר ברט, סמנכ"ל פיתוח בחברה

ליאור ברט, סמנכ"ל פיתוח ב-Priority. צילום: קובי קנטור

"מחצית מהלקוחות אינם מרוצים מיכולת ההתאמה של מערכת ה-ERP לתהליכים ולצרכים הארגוניים – כך על פי סקר. נדרש לבדוק שמערכת ה-ERP באמת גמישה ושניתן להתאים אותה לצרכים עדכניים ועתידיים", כך אמר ליאור ברט, סמנכ"ל פיתוח ב-Priority.

ברט דיבר בכנס ERP – מחשוב תעשייתי בעידן החדש. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום ובהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

"גמישות היא קריטית", אמר ברט. "כל התהליך והשימוש היומיומי במערכת צריכים להיות פשוטים. אם זה פשוט – יש סיכוי גבוה שזה טוב בשבילך".

הוא ציין כמה טיפים בטרם ובמהלך הטמעה של מערכת ERP בארגון. "עשו זאת בהדרגה, צעד אחר צעד. תחילה עם תפקודי הליבה, בתהליכים החשובים ובחנו עלויות. דאגו להשתמש במודולים נפוצים ומוכרים שפותחו על בסיס שנות ניסיון רבות", אמר.

"עולם המובייל", ציין ברט, "הוא לא אופציה – אלא הכרח מובן מאליו. המובייל כאן כדי להישאר. חשוב שהאפליקציות יותאמו למובייל, כי השימוש במובייל שונה מתחנות הקצה, הניסיונות להעביר את המערכת מתחנת הקצה למובייל הם שגויים ולא יעבדו. יש לוודא בניית אפליקציה עם ממשק משתמש מותאם ונוח לשימוש לעולם הנייד".

"קיימת חשיבות למערכת אינטגרטיבית אחת, שכוללת את כל המודולים בתוכה", אמר. "ודאו שהמערכת פתוחה ומשתלבת בקלות עם מערכות אחרות, ולא שהמנמ"ר ישקיע משאבים רבים על התאמות. אין לו עניין לטפל באינטגרציות. על המנמ"ר צריך להתמקד בייעול הארגון ולא בהתאמות".

לדברי ברט, "יש להתייחס למערכת ה-ERP כאל שירות. יתרונותיה הברורים הם בכך שלא נדרש לעסוק בחומרה ושדרוגים, אלא שהמנמ"ר יכול להתמקד בהגדלת הערך העסקי לארגון".

עוד אמר ברט כי "בדקו את האקו-סיסטם של שותפים ומפתחים שבונים מודולים נוספים ונצלו את ניסיונם. השוו TCO – עלות בעלות כוללת של הפרויקט, לרבות חומרה, רישוי ותחזוקה".

ברט סיים בציינו כי החברה עוסקת בפיתוח ה-ERP כבר 30 שנים, מוטמעת בקרב כ-7,000 לקוחות והיא הגדולה בכמות ההתקנות בישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איגור

    ובגלל זה לקוחות עוזבים את פריוריטי?

אירועים קרובים