גדי רחלזון, סאפ ישראל: "ה-ERP יכול לשמש כמנוף עסקי לארגוני SMB"

"הטמעת מערכת ERP תאפשר לארגונים כאלה להסתגל לשינויים במהירות, לצמצם סיכונים, לפשט תהליכים, לזהות מגמות ובעיות בזמן, לבדל את השירות מהמתחרים ולקבל נגישות ופעילות בעולם הנייד", אמר רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בחברה

גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל. צילום: קובי קנטור

"אנחנו מבחינים כיום במגמה במסגרתה רוב העסקים הקטנים מנהלים את ה-IT שלהם בחוץ, או בפנים – באופן רזה וחסכוני. הטמעת מערכת ERP יכולה להוות לא רק כלי להישרדות עבור אותם ארגונים, אלא אף לשמש מנוף עסקי עבורם", כך אמר גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ (SAP) ישראל.

רחלזון דיבר בכנס ERP – מחשוב תעשייתי בעידן החדש. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום ובהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי רחלזון, "בפני מפעלי תעשייה בינוניים וקטנים, המונים עשרות עד 150 עובדים, עומדים כמה אתגרים, שהטמעת מערכת ERP תהווה מענה עבורם: הכנסת מערכת טכנולוגית תאפשר להם להסתגל ולהתגמש לשינויים במהירות; היא תביא לצמצום סיכונים ונקודות ממשק; תניב פישוט של תהליכים ומיכון שלהם; תספק חיזוי של בעיות וזיהוי מגמות בזמן; תספק שירות שיהווה מבדיל תחרותי ותסייע לחדירה לשווקים חדשים; תתקבל יותר בקרה ושליטה על התהליכים; ולבסוף – יתקבלו נגישות ופעילות בעולם הנייד".

"סאפ מספקת לארגונים קטנים וארגוני ביניים תעשייתיים, שמונים עשרות עד 250 עובדים, את מערכת SAP Business One", ציין. "זו מערכת ERP מלאה, מקצה לקצה, עם כלל המודולים הנדרשים. מעל ה-ERP יש שכבת כלי מידע, BI עסקי וניהולי, ומעל – שותפים עסקיים. היא כוללת כלים מובנים, שמספקים פלטפורמה עסקית למפעלי תעשייה. ניתן לגדול עם המערכת ולהתרחב בפריסה בינלאומית".

"בנוסף, היא כוללת אינטגרציה פשוטה למערכות מורכבות, לצד אינטגרציה ל-WMS ולרצפת הייצור", הוסיף רחלזון.

הוא סיים בציינו כי "המערכת מספקת פתרונות מבוססי תעשייה. יש לה 43 אלף לקוחות, עם יותר מ-650 אלף משתמשים, התאמות מקומיות ליותר מ-40 מדינות ב-27 שפות ו-57 אלף התקנות ל-iPhone ול-iPad. אנחנו מספקים פתרון מלא, מהמסד ועד הטפחות, למפעלי תעשיה קטנים ובינוניים. יש למערכת יכולת גמישות גבוהה, שמאפשרת את התאמת המודולים השונים לאופי פעילותם של הארגונים בהם מיושם הפתרון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים