אינוקום-אמן תפיץ את פתרונות אבטחת המידע הארגוניים של קספרסקי בישראל

במסגרת ההסכם תשווק אינוקום את פתרונות Kaspersky Endpoint Security for Business לארגונים בישראל, לצד פתרונות ממוקדים

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

קספרסקי (Kaspersky) מינתה את אינוקום מקבוצת אמן כמפיצה בישראל של פתרונות אבטחת המידע לארגונים מתוצרתה. במסגרת ההסכם תפיץ אינוקום את Kaspersky Endpoint Security for Business, פלטפורמת הדגל של קספרסקי לאבטחת מידע בארגונים, שעל פי היצרנית, עוצבה ותוכננה על מנת לספק את ההגנה הטובה ביותר בתעשייה.

כדי לפשט ולאבטח ארגונים בכל הגדלים, כוללת משפחת הפתרונות הארגוניים של קספרסקי מספר טכנולוגיות המאפשרות למנהלי IT להגן על הרשתות שלהם. בין היכולות החדשות: הגנה על ניידים וניהול מכשירים, הצפנת נתונים, כלים לשליטה בנקודות קצה וניהול מערכות. כלל הפעילות מנוהלת על ידי "מרכז האבטחה" של קספרסקי – סביבת ניהול המאחדת בנקודה אחת את כל המאפיינים של Kaspersky Endpoint Security for Business, הגנה על שרתי קבצים ותשתיות וירטואליות.

לצד חבילת פתרונות Kaspersky Endpoint Security, תציע אינוקום ללקוחות שורה ארוכה של פתרונות ממוקדים. לדוגמה, Kaspersky Security for Virtualization – פתרון הווירטואליזציה של קספרסקי המספק הגנה מתקדמת עבור פלטפורמות וירטואליזציה של VMware, סיטריקס (Citrix) ומיקרוסופט (Microsoft). פתרון נוסף הוא הגנה על תשתיות קריטיות או Kaspersky DDoS-Protection, שמשלב את הטכנולוגיות של ענקית אבטחת המידע להגנה מפני מתקפות DDoS.

על פי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, "פתרון אבטחת המידע לארגונים של קספרסקי הוא הפלטפורמה הראשונה שנבנתה מהבסיס, כשהיא מציעה לעסקים שילוב קריטי בין הגנה עמוקה, יעילות וניהול אבטחה רציף". הוא ציין כי קספרסקי מצטרפת לפתרונות של מותגים נוספים אותם מפיצה אינוקום, בהם Good, סיטריקס ופאלו אלטו (Palo Alto).

לדברי נעם פרוימוביץ', מנכ"ל קספרסקי ישראל, "לאחר שבחנו את השוק הישראלי החלטנו לבחור באינוקום ובקבוצת אמן כמפיצים של פתרון ה-Enterprise שלנו. העבודה של מנהלי IT היא לבנות ולתחזק רשת שתאפשר לעובדים להיות יעילים יותר, רשת יציבה אך זריזה מספיק כדי להטמיע בתוכה את הטכנולוגיות והמכשירים החדשים ביותר, וכל זאת תחת מגבלות תקציב. פתרונות ההגנה של קספרסקי לארגונים מציעים טכנולוגיות הגנה ללא צורך להוסיף תקציבים או כוח אדם לניהולן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים