התחזית של אריקסון: מספר המנויים בטלפונים חכמים ברחבי העולם יוכפל עד שנת 2020

בשש השנים הקרובות צופים בחברה כי יגיע מספרם של המנויים בטלפונים חכמים ברחבי העולם ל-6.1 מיליארד, בהשוואה ל-2.7 מיליארד בשנת 2014

אריקסון

עד שנת 2020 יוכפל ביותר מפי שניים מספרם של המנויים בטלפונים חכמים ברחבי העולם, על פי תחזית חצי שנתית שפרסמה  אריקסון (Ericson) השבדית, היצרנית הגדולה בעולם של ציוד לרשתות סלולריות. כתוצאה מהגידול במספרם של המנויים בטלפונים חכמים צופים באריקסון כי ההיקף של תעבורת הנתונים יגדל באותה תקופה פי שמונה.

בעוד שש שנים, צופים באריקסון, יגיע מספרם של המנויים בטלפונים חכמים ברחבי העולם ל-6.1 מיליארד, בהשוואה ל-2.7 מיליארד בשנת 2014. הגידול מוסבר במידה רבה בכך שיותר אנשים במדינות מתפתחות בוחרים לרכוש טלפונים חכמים זולים במקום טלפונים רגילים.

בתחזית שפורסמה בחודש יוני צפתה אריקסון צמיחה של פי עשר בין השנים 2013 ו-2019, אך לדברי פיטר ג'ונסון, מנהל הפרויקט של הדוח, "המגמות מפגינות יציבות והגורמים לצמיחה נותרו כשהיו". את ההבדל בתחזיות הוא מסביר בכך שבדוח החדש נקודת הפתיחה בשנת 2014 כבר גבוהה יותר.

עוד צופים באריקסון כי בשנת 2020 כבר יהיו רשתות מדור חמישי בפרישה מסחרית. קצב הפרישה של רשתות מדור חמישי יהיה מהיר יותר מזה של הדור הרביעי, על פי אריקסון, כשם שקצב הפרישה של הרשתות מדור רביעי היה מהיר מזה של הרשתות מדור שלישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים