בלאט לפידות הטמיעה מערכת ניהול משאבי אנוש של אורקל ב-RR Media בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת לניהול משאבי אנוש בענן, Fusion HCM, תאפשר ייעול של תהליכי ניהול המשאב האנושי בחברה, תוך בניית פלטפורמה לשיתוף ומעורבות של העובדים

מאות בודדת של מליוני שקלים. RR Media

בלאט-לפידות הטמיעה מערכת ניהול משאבי אנוש של אורקל (Oracle) ב-RR Media. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עומד על מאות בודדות של אלפי שקלים.

המערכת לניהול משאבי אנוש בענן, Fusion HCM, תאפשר ייעול של תהליכי ניהול המשאב האנושי בחברה, תוך בניית פלטפורמה לשיתוף ומעורבות של העובדים בחברה.

RR Media היא חברה ישראלית גלובלית המספקת שירותי מדיה דיגיטלית. המערכת תשמש לניהול משאבי האנוש של כלל עובדי החברה בארץ, באנגליה ובארצות הברית. המערכת תסייע למחלקת משאבי האנוש לנהל את כלל הנתונים האישיים והתעסוקתיים של כ-350 עובדי החברה, תוך יצירת עץ ארגוני וכלל התהליכים במעגל חיי העובד. המערכת כוללת כלי BI מובנים, אשר מספקים עוד תובנות למחלקת משאבי האנוש, עם ערך עסקי.

צורית גולן, סמנכ"ל משאבי האנוש של RR Media, אמרה כי "מערכת זו תוביל אותנו שלב נוסף לקראת עמידה ביעדי הארגון: ניהול המשאב האנושי בארגון גלובלי, ייעול תהליכים ניהוליים, שימוש בכלים לניהול אסטרטגי של מחלקת משאבי האנוש ובניית פלטפורמה לשיתוף ומעורבות של העובדים בחברה. זאת, כחלק מתפיסת ניהול משאבי אנוש בחברה. החזר ההשקעה במערכת צפוי להיות מהיר מאוד".

לדברי אלון הלפרין, מנכ"ל בלאט לפידות HR Cloud, הוסיף כי "היעד שלנו היה להעלות לאוויר מערכת בזמן קצר ולהעניק למחלקת משאבי האנוש כלים אשר יאפשרו לה להגיע להנהלה עם מידע איכותי ובאופן יזום. זאת, תוך ראייה עסקית ובניית האסטרטגיה הארגונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים