אפליקציה חדשה של יבמ מאפשרת לשוטרים גישה מהשטח למאגרי מידע

i2 COPLINK Everywhere מאפשרת גישה לבסיסי הנתונים המשטרתיים בכמה לחיצות בלבד - מה שלטענת הענק הכחול יאפשר להם להתרכז יותר במצב בו הם מטפלים

נתונים מתוך i2 COPLINK Everywhere. צילום: אתר יבמ

אפליקציית מובייל חדשה שפיתחה יבמ (IBM) מאפשרת גישה מאובטחת לנתונים משטרתיים וניתוח אנליטי, לשימושם של הקצינים והשוטרים בשטח.

האפליקציה, i2 COPLINK Everywhere, פותחה כחלק מכלי MobileFirst ומרחיבה את סל המוצרים של יבמ בתחום השיטור, שכולל גם יישומים לתחנות ולניידות משטרה.

היא ניגשת אל אותם בסיסי נתונים שמשרתים גם משתמשים במחשבים שולחניים, אולם מצמצמת את מספר ההקשות ופעולות ההצבעה הנדרשות על מנת להגיע לכל פריט מידע. ביבמ טוענים כי כך יוכלו השוטרים להתרכז פחות באינטראקציה עם המכשיר ויותר במצב בו הם מטפלים.

כמו כן, האפליקציה מאפשרת לשוטרים לאמת מידע ולהשוות נתונים דוגמת מספרי רישוי, קעקועים על גופם של חשודים ומידע אודות כתובות מגורים, תוך כדי עבודתם בשטח. גישה למאגרי תמונות ותמונות מעצרים תאפשר תשאול יעיל יותר של עדים בשטח.

על פי הענק הכחול, טכנולוגיות ממשק הזמינות בעולם המכשירים הניידים, טלפונים חכמים וטבלטים, מזרזות את תהליכי התשאול, חוסכות זמן יקר ועשויות לסייע בלכידת פושעים ובמניעת פשיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים