אאוטבריין עומדת בפני הנפקה בסך של מיליארד דולר

החברה הישראלית במקור הגישה מסמכים לרשות האמריקנית לניירות ערך וההנפקה אמורה להתרחש ברבעון הראשון של 2015 ● לא ברור כמה מניות היא תנפיק לציבור

הנפקה לפי ערך חברה של מיליארד דולר. אאוטבריין

אאוטבריין (Outbrain), פלטפורמת הצעת התכנים לאתרי אינטרנט, הגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) מסמכים בדרך להנפקה בנסדא"ק. לפי הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), אם המסמכים יאושרו על ידי הרשות, אאוטבריין תנפיק מניות שישקפו ערך חברה של מיליארד דולר. עם זאת, לא ברור עדיין מה יהיה היקף המניות אותו היא תבחר להנפיק לציבור.

החתמים הראשיים, על פי הדיווח, יהיו גולדמן זאקס (Goldman Sachs) ו-J.P. Morgan. ההנפקה עצמה, אם יתקבל האישור, אמורה להתרחש במהלך הרבעון הראשון של 2015.

יצוין כי אאוטבריין הוקמה ב-2006 בישראל אך יושבת כיום בניו-יורק. היא מעסיקה כיום יותר מ-400 עובדים ומנוהלת בידי ירון גאלי, שייסד אותה יחד עם אורי להב.

החברה מציעה תכנים בשיטת "קריאה נוספת", שמפנים לתכנים נוספים באתר בו ממקמים את הפתרון שלה, או לתכנים ממומנים. ההמלצות האלה משולבות באופן ישיר יותר באתר מאשר פתרונות של מודעות קופצות או באנרים של פרסומות.

לאאוטבריין יש כיום 11 נציגויות בעולם והסכמים עם מפיצים ומשווקים ביותר מ-55 מדינות, כולל ארצות הברית, יפן, הודו, ברזיל, צרפת ובריטניה. היא נהנית מכ-600 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש ביותר מ-150 מדינות, עם כ-200 מיליארד המלצות חודשיות.

החודש, במקביל להגשת המסמכים ל-SEC, החברה אף חתמה על הסכם רב שנתי עם חברת המדיה טיים (Time), שמוערך ביותר מ-100 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים