פייסבוק תאפשר לבצע סריקה ומחיקה של וירוסים בחינם

עם כניסתו של המשתמש לחשבון תאתר הרשת החברתית פעילות חשודה ותציע לו לבצע את הסריקה ● הפעולה תבוצע באמצעות סורק מיוחד שפיתחה eset

אח גדול - גם לך צריכות להיות מגבלות. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) תציע לגולשיה סריקה מלאה ואפשרות הסרה בחינם של המחשב שלהם מפני וירוסים, באמצעות סורק מקוון שפותח על ידי eset.

הרשת החברתית תבדוק סימנים להתנהגות חשודה בפרופיל של המשתמש מיד עם היכנסו לחשבון, כמו משלוח של הודעות ספאם או הפצה של קישורים מפוקפקים למשתמשים אחרים. אם היא תאתר פעילות מסוג זה, פייסבוק תציע למשתמש לסרוק את המחשב שלו באמצעות הסורק המקוון של eset. השירות מופעל מתוך פייסבוק עצמה ולא אמור להפריע למהלך הגלישה – לרשת החברתית או לאתרים אחרים. עם סיום הסריקה, המשתמש יקבל התראה על כך לפרופיל שלו, ויוכל לצפות בתוצאות הסריקה ולמחוק כל וירוס או תוכנה זדונית שהתגלו.

ב-eset מבקשים להדגיש שהסורק המקוון לא מהווה תחליף לתוכנת אנטי וירוס שמותקנת כדרך קבע על המחשב, כיוון שהוא לא מספק הגנה בזמן אמת – כלומר, כשהמחשב נדבק בנוזקה – אלא רק בעת ביצוע הסריקה היזומה.

צ'יטאן גואדה, מהנדס תוכנה בכיר ברשת החברתית, אמר כי "הסורק המקוון של eset לפייסבוק יאפשר לנו להפחית באופן ניכר את מספר הקישורים הזדוניים המופצים בפייסבוק מדי יום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים