שוברת את השוק – אסוס השיקה סמארטפון במחיר 699 שקלים

סדרת המכשירים החכמים Zenfone מאופיינת בקווים עיצוביים, במגוון רחב של תכונות המתבססות בעיקר על הממשק הייחודי ASUS ZenUI ובחיי סוללה אורכים ● "תוך שנתיים נעבור לעסוק אך ורק בתחום המובייל", אמר אית'ן סאן, מנכ"ל אסוס ישראל

09/12/2014 18:28
אפשר לענות גם מאחור. ZenFone-5-LTE

אסוס (ASUS) ישראל הציגה הבוקר (ג') בראשונה בארץ את סדרת הסמארטפונים ASUS Zenfone.

ההשקה נערכה במהלך מפגש עיתונאים שהתקיים במלון הרודס תל אביב. במהלך האירוע חשף מנכ"ל אסוס ישראל, אית'ן סאן, כי החברה "תעבור בתוך שנתיים לעסוק אך ורק בתחום המובייל". זהו שינוי משמעותי עבור אסוס, שעסקה עד כה אך ורק במוצרים מעולם המחשבים האישיים. כמו כן, חשוב לציין כי אסוס היא יצרנית המחשבים הניידים השלישית בגודלה בעולם ויצרנית לוחות האם הנמכרים ביותר בעולם. היקף פעילותה הכספי של החברה לשנת 2013 מוערך ב-14 מיליארד דולר.

ממשק חדש ומגוון. ASUS Zenfone 6

ממשק חדש ומגוון. ASUS Zenfone 6

סדרת הסמארטפונים החדשה – שעונה, כאמור, לשם Zenfone – מאופיינת בקווים עיצוביים ובמגוון רחב של תכונות המתבססות בעיקר על ממשק ייחודי, ASUS ZenUI, חיי סוללה ארוכים במיוחד ומגוון רחב של צבעים.

עוד ניתן למצוא במכשירים החדשים, המבוססים על אנדרואיד ( Android), יישום מיוחד המתכנן משימות לביצוע. האפליקציה מרכזת את המשימות לפיד אחד, הדומה לזה שבפייסבוק (Facebook), כאשר כל משימה יכולה להיות מעולם אחר וניתנת לביצוע ישירות מהפיד. כך, לדוגמה, ניתן להתקשר לחברים, לצפות בסרטון ביוטיוב (YouTube) ולענות למייל כשהכול חוזר לאזור ניהול משימות אחד.

הסדרה כוללת מכשירים בשלושה גדלי מסך – 4, 5 או 6 אינץ', במשקלים של 115, 145 ו-169 גרם, בהתאמה. מעבד המכשירים הוא מסוג כפול ליבה של אינטל (Intel).

בשורה מהותית שמביאים עימם הסמארטפונים החדשים של אסוס היא במחירים שלהם, שנמוכים משמעותית ממה שאנחנו מכירים, בעיקר יחסית לתכונות וביצוע מול עלות. טווח המחירים נע בין 699 ל-1,349 שקלים.

הניידים החדשים ישווקו בסניפי רשת באג ובאתר מיוחד שהוקם לצורך ההשקה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים