מערכת השבבים החדשה של אינטל

לפי דאג דיוויס, ראש קבוצת עסקי האינטרנט של הדברים בחברה, מדובר במעין אבני בנייה שמאפשרים לכל חברה לבחור את החלקים בפלטפורמה שמתאימים למוצר שהוא רוצה להציע

מכונת שבבים חדשה. Intel

אינטל (Intel) חשפה פלטפורמה חדשה של שבבים, כלי אבטחה ותוכנה שמטרתה להקל על יצרניות לשלב תכונות קישוריות במוצרים שלהן. החברה מכוונת את הפלטפורמה החדשה לכל רוחב שוק המחשוב, החל במוצרי צרכניים כמו מחשוב לביש ועד מרכזי נתונים.

לפי דאג דיוויס, ראש קבוצת עסקי האינטרנט של הדברים בחברה, מדובר במעין אבני בנייה שמאפשרים לכל חברה לבחור את החלקים בפלטפורמה שמתאימים למוצר שהוא רוצה להציע.

בסיסי ההתקנות של מכשירים ואביזרים המחוברים לאינטרנט אמור להכפיל את עצמו ויותר עד 2020. כך טוענת חברת המחקר ABI Research. לטענתה רוב הצמיחה לא תגיע משוק הטלפונים החכמים והמחשבים אלא דווקא מחפיצים ואביזרים חכמים, וכמובן כמות גדולה של חיישנים שמלווים את שוק האינטרנט של הדברים.

אינטל מכוונת לצמיחה הזו והיא רוצה להיות בקצה הקדמי שלה, ולא להיגרר כפי שקרה לה בשוק המעבדים המיועדים לטלפונים ולטאבלטים.

הפלטפורמה החדשה, כאמור, אמורה להתאים לכל עוצמת מחשוב, כולל מכשירים המיועדים להתחברות למרכזי נתונים כדי לבצע ניתוחי מידע. "אנחנו יוצרים יכולת מחשוב בהתקני קצה שיכולה להתאים את עצמה למעבד Xeon עתיר ביצועים ועד למשפחת מוצרי ה-Quark הזעירים שלנו", אמר דייויס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים