גוגל השיקה עדכון אנדרואיד למכשירים לבישים

השינוי המרכזי הוא שילוב של שני מצבי עבודה חדשים: מצב "אור יום", שמשנה את בהירות התצוגה לעוצמה מלאה, ומצב "תיאטרון", שמכסה את המסך ומפסיק את הרעידות של המכשיר

בגדי המחשוב החדשים. Android Wear

גוגל (Goole) עדכנה את מערכת ההפעלה שלה למכשירים לבישים (Android Wear) לגרסה 5.0. העדכון מאפשר בפעם הראשונה להתאים לשעונים חכמים המבוססים על מערכת ההפעלה הזו עיצובי מסך. עד עתה היה צורך באפליקציות צד שלישי כדי לבצע זאת. אפליקציות אלה יצטרכו לעבור להשתמש ב-API החדש של גוגל לקביעת העיצובים הללו עד ה-25 בינואר, או שהחברה תפסיק לתמוך בהן.

יצוין כי גוגל אף פתחה דף מיוחד בחנות האפליקציות שלה שמכיל כבר כמה עשרות עיצובים שונים ומגוונים עבור השעונים החכמים. כאמור, רק מי שיתקין את העדכון לגרסה 5.0 של Android Wear יוכל להוריד אותם לשעון שלו. לאחר העדכון ניתן יהיה אף לעשות זאת בצורה קלה יחסית, דרך השעונים עצמם.

עדכון הגרסה של מערכת ההפעלה כולל גם שילוב של שני מצבי עבודה חדשים, שמשנים את הגדרות המכשיר בהתאם. מצב "אור יום" משנה את בהירות התצוגה לעוצמה מלאה, כדי להקל על הקריאה של הנתונים גם באור שמש מלא. מצב "תיאטרון" מכסה את המסך ומפסיק את הרעידות של המכשיר, כדי לא להפריע להופעה או להצגה בה נמצאים.

שינוי נוסף הוא אפשרות לקבוע האם לקבל התראות מאפליקציות בטלפון אליו מחובר השעון בשעון עצמו, מבלי צורך לגעת במכשיר. כמו כן, ניתן יהיה להציג בקלות את הפעולות האחרונות שבוצעו בשעון – למי שירצה לחזור על פעולה זמן קצר לאחר ביצועה בפעם הקודמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים