גוגל השיקה את Nexus 9 בגרסת ה-LTE

הסמארטפון החדש שוקל בסך הכול 10 גרם יותר מאחיו מבוסס ה-Wi-Fi ולפי גוגל יכול לעבוד 8.5 שעות ברציפות - רק שעה פחות ממנו

גיליתם בעיית אבטחה ב-Nexus 9? אולי תזכו בפרס

גוגל (Google) השיקה את גרסת ה-LTE של הטאבלט החדש שלה, Nexus 9. המכשיר, שהיה זמין עד עתה בגרסת Wi-Fi בלבד, זמין כבר להזמנות ישירות בחנות של החברה, Google Play, במחיר של 599 דולר בגרסה עם 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי. האספקה של ההזמנות שיבוצעו בחנות של גוגל תחל ב-19 בדצמבר. כמו כן, מדובר במכשיר שמגיע עם SIM פתוח, שמתאים לשימוש בכל חברה.

ה-Nexus 9 בגרסת ה-LTE שוקל בסך הכול 10 גרם יותר מאחיו, שמצויד רק ב-Wi-Fi, ולפי החברה הוא יכול לעבוד 8.5 שעות ברציפות – רק שעה פחות ממנו. זמן ההמתנה זהה ועומד על 30 יום. גם הוא מגיע עם התקנה מראש של אנדרואיד (Android) בגרסה 5.0, מערכת ההפעלה המעודכנת של גוגל.

המכשיר מציע מסך 8.9 אינץ' והמערכת על שבב שלו היא ה-Tegra K1 של NVIDIA. שבב ה-LTE הוא ה-Gobi של קוואלקום (Qualcomm).

מי שלא רוצה לחכות יכול לרכוש את המכשיר מ-T-Mobile, שאף היא מציעה אותו בגרסת ה-SIM הפתוח ב-599 דולר. החברה מציעה יחד עם המכשיר מסלול מיוחד חדש לעסקים קטנים שאינם זקוקים לחבילות מידע ללא הגבלה. העסקים יכולים לרשום עד ארבעה קווים ב-100 דולר ל-2.5 ג'יגה-בייט לכל קו.

בינתיים החליטה גוגל להפסיק את הייצור של ה-Nexus 5, לאחר שהתחילה למכור את הפאבלט Nexus 6. דובר של החברה אישר זאת לאתר Techradar ואמר: "ברגע שהם ייגמרו במלאי – הם ייגמרו. אנחנו מציעים לאנשים שרוצים אותם לרכוש אותם כל עוד הם יכולים". ההערכה היא שהמלאי שנמצא ברשות גוגל יספיק עד אמצע הרבעון הראשון של 2015.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים