תקלה באמזון בבריטניה: פריטים רבים נמכרו בפני אחד

הדבר נגרם כתוצאה מתקלה שאירעה בתוכנת Repricer Express לתמחור אוטומטי, שבה משתמשים חלק מהסוחרים באתר כדי להבטיח שהם מציעים את המחיר הזול ביותר

הכול בפני. צילום: BigStock

בסוף השבוע הופתעו קונים באתר אמזון (Amazon) בבריטניה לגלות כי פרטים רבים הוצעו במחירים נמוכים להפליא –  ואפילו בפני אחד בלבד, בחלק מהמקרים.

לא מדובר היה במבצעים מיוחדים לסוף השנה או בחיסול מלאי, אלא בתקלה שאירעה בתוכנה של חברתRepricer Express  לתמחור אוטומטי, שבה משתמשים חלק מהסוחרים באתר כדי להבטיח שהם מציעים את המחיר הזול ביותר.

בהודעה שפורסמה באתר של Repricer Express כתב מנכ"ל החברה שמציעה את התוכנה, ברנדן דוהרטי, כי "אנחנו ממשיכים לבדוק מה גרם לתקלה ונוקטים באמצעים הנחוצים כדי להבטיח שהיא לא תישנה".

בתגובה נמסר מאמזון כי "ידוע לנו שכמה סוחרים הציעו מחירים לא נכונים במשך פרק זמן קצר עקב תקלה בתוכנה מצד שלישי שבה הם משתמשים כדי לתמחר פריטים באתר Amazon.co.uk".

עוד נמסר מאמזון כי מרבית ההזמנות בוטלו והסוחרים לא חויבו בעמלה. עם זאת, אחת הסוחרות הביעה זעם וציינה כי היא חוששת שהפסידה כתוצאה מהתקלה בתוכנה סכום של כ-30 אלף ליש"ט, בשל מחירים שגויים של צעצועים ומשחקים שהציגה באתר שלה. "דבר כזה לא צריך לקרות בשנת 2014" אמרה הסוחרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים