תושבים בלוס אנג'לס נגד Waze: הפכה את החיים שלנו לסיוט

כמו בכל עיר, האפליקציה מפנה את הנהגים ב-LA לדרכים מקומיות, כדי להתחמק מהפקקים ● הדבר משפיע על חיי התושבים, שמצאו דרך מקורית להילחם בתופעה

זה הכביש הבעייתי. מתוך Waze

תושבים בלוס אנג'לס עצבניים על Waze, מאחר שהיא מנתבת נהגים מהדרכים המהירות הידועות לשמצה בעומסי התנועה שיש בהן אל רחובות המגורים שלהם. לטענת התושבים, הרחובות הללו, שפעם היו שקטים, נעשו לכבישים סואנים, מה שהפך את החיים שלהם לסיוט מתמשך.

Waze, לאלה מאתנו שלא משתמשים, מראה לנהגים את הדרכים המהירות ביותר להגיע ליעד, תוך הסתמכות על מידע מהציבור, ומנתבת אותם מהפקקים לכבישים מקומיים, מה שיוצר עומס גם בדרכים אלה. כך היא עושה גם בלוס אנג'לס, כולל לגבי כביש I-405 Sהגדוש.

דובר מטעם גוגל (Google), שרכשה את החברה הישראלית, הגיב לטענות התושבים ואמר שהבעיה היא לא ב-Waze, אלא בתנועה בלוס אנג'לס. משרד התחבורה האמריקני דיווח כי בכביש I-405 Sנוסעות מדי יום 379 אלף מכוניות.

התושבים מצאו דרך מקורית להילחם בתופעה: הם מדווחים לאפליקציה הודעות מפוברקות על תאונות ועומסים בדרכים ליד הבתים שלהם, כדי למנוע מנהגים להגיע לשם. ואולם, לדברי Waze, הנהגים שנוסעים בדרכים החלופיות ומדווחים דיווחי אמת סותרים את דיווחי השקר, וכך האפליקציה מדווחת מה קורה שם באמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים