מיהם הגולשים המתמידים באתרי הפורנו?

שני אתרי פורנו מרכזיים ביקשו לגלות מהיכן מגיעים הגולשים ה-"כבדים" ביותר שלהם ● וגם: איזה זוג נוצץ הודה שהוא מפחד מהרשת?

מדד החרמנות העולמי? צילום אילוסטרציה: BigStock

"מי מחזיק מעמד הכי הרבה זמן?", זהו שם הסקר שערכו אתרי הפורנו Pornhub ו-Gizmodo, שביקשו לדעת כמה זמן שוהים הגולשים החרמנים באתרים.

לפי התוצאות, הגולשים מצפון אמריקה, מדרומה וממרבית מדינות אירופה מעדיפים ביקורים חטופים למדי. באפריקה התמונה שונה – הגלישה של המשתמש הממוצע נמשכת זמן רב יותר ובסין הוא (הביקור באתר) ארוך במיוחד.

מניתוח זמני הגלישה הממוצעים במדינות ארצות הברית עולה כי בדרום ובקליפורניה מעדיפים לעשות את זה לאט.

הילדים של בראנג'לינה מוגנים

מה לא עושים בשביל הילדים?

לאחר שחוותה על בשרה השנה את סקנדל הפריצה לתיקיות התמונות האישיות שלה, אין זה מפתיע שאנג'לינה ג'ולי ובן זוגה, בראד פיט, מוכנים להפוך את העולם כדי להגן על ילדיהם כשהם משתמשים באינטרנט.

הרשת - לא בשבילם? אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט. צילום: BigStock

הרשת – לא בשבילם? אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט. צילום: BigStock

בני הזוג הנוצצים שכרו צוות שלם שישגיח על ששת ילדיהם, בני 6 עד 13, ויאבטח את הגלישה שלהם ברשת. לדברי אחד מחברי הצוות, בני הזוג הם די "מהדור הישן" ולא משתמשים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) או אינסטגרם (Instagram). ג'ולי, למשל, מעדיפה לכתוב לעיתון.

השחקנית המפורסמת הודתה כי "יש לנו מישהו שמפקח על כך. זה עולם חדש ומפחיד, הרבה מעבר למה שאנחנו מבינים. אנחנו אפילו לא יודעים מה לחפש". לא כדאי לגוגל (Google) לבנות על בראנג'לינה כלקוחות פוטנציאליים.

זוכת האוסקר אמרה שהיא שמחה שהמדיה החברתית לא הייתה נפוצה כל כך בשנות צעירותה. עם זאת, היא ציינה בחיוך כי "היו לי די הרבה בעיות – והכול היה מתועד מאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים