עו"ד רולי קלינגר, סמנכ"לית פיתוח עסקים, ייעוץ משפטי ורגולציה בפרטנר, הודיעה על פרישה

עו"ד קלינגר פורשת לאחר 17 שנים ● היא ליוותה את ההנפקה הראשונה של החברה וניהלה את המשא ומתן מול HOT על עסקת שיתוף הרשתות ● סמנכ"ל הלקוחות של פרטנר, אבי כהן, מונה למנכ"ל ארוקה

פורשת מפרטנר. עו"ד רולי קלינגר

אחרי יותר מ-17 שנים בפרטנר הודיעה עו"ד רולי קלינגר, סמנכ"לית פיתוח עסקים, ייעוץ משפטי ורגולציה, ומזכירת הנהלה בחברה, כי היא פורשת מתפקידה.

היא תסיים את התפקיד לאחר השלמת תהליך איתור, מינוי וחפיפה למי שעתיד להחליפה. לא נמסרה זהותו של המחליף.

עו"ד קלינגר אמרה כי "ניתנה לי הזדמנות לקחת חלק בבנייה של חברה מדהימה. אני פורשת בתחושה של סיפוק רב וציפייה גדולה לתחילתם של דרך מקצועית חדשה ואתגרים חדשים".

אבי כהן, סמנכ"ל הלקוחות של פרטנר

אבי כהן, סמנכ"ל הלקוחות של פרטנר

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "עו"ד קלינגר בנתה חטיבה משפטית מקצועית, וסייעה ביצירת ממשל תאגידי מוביל, בשמירה על האתיקה ופיתוחה ככלי ניהולי ובניהול מהלכים בעלי חשיבות אסטרטגית לחברה שקצרה היריעה מלציין. עו"ד קלינגר היא זו שליוותה את ההנפקה הראשונה של החברה, ב-1999, ומהלכי גיוס ההון מקרב הציבור בארץ ובחו"ל, וניהלה את הקשר עם בעלי המותג Orange. באחרונה היא ניהלה את המשא ומתן עם HOT בעסקת שיתוף הרשתות וכן את הפעילות להשגת האישורים הרגולטוריים לכך".

סמנכ"ל הלקוחות של פרטנר מונה למנכ"ל ארוקה

סמנכ"ל נוסף שפורש מפרטנר הוא אבי כהן, האחראי על תחום הלקוחות, שמונה להיות מנכ"ל ארוקה ישראל.

כהן שימש כסמנכ"ל הלקוחות של פרטנר בשלוש השנים האחרונות ויעזוב בסוף ינואר הקרוב.

במהלך שנות כהונתו מוזגה הפעילות העסקית והפרטית של פרטנר, התווספו ערוצי שירות ללקוחות והפעילות העסקית הורחבה, תוך מיזוג פעילות אורנג' עם זו של 012. מהחברה נמסר כי בתקופת כהונתו של כהן היא זכתה בסקרים בלתי תלויים המעידים על איכות השירות שלה ועל מתן טיפול הוליסטי וממוקד ללקוחות. זאת, לרבות התאמת פתרונות חדשניים ומתקדמים בכל תחומי פעילות החברה – תקשורת סלולרית, נייחת ותמסורת קווית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סתם אזרח

    "בשמירה על האתיקה " - ומה עם כל הפסיקות של הערכאות המשפטיות בנושאי הפרות החוק ע"י פרטנר? גם זאת חלק מהאתיקה?

אירועים קרובים