עוזי נבון, המנכ"ל החדש של אורקל ישראל: "ארגונים נעים ל-Big Data, ענן ושילוב חומרה-תוכנה"

"ארגונים יעברו את המיתון לא בצורה קלה, אבל הם יחפשו ערכים מוספים - מהי הדרך לבצע את השינוי הנדרש, תוך שימוש בעולם הדיגיטלי", אמר נבון בהופעה פומבית ראשונה

עוזי נבון, המנכ"ל החדש של אורקל. צילום: קובי קנטור

"ארגונים נעים לעבר מימוש פתרונות בעולמות ה-Big Data, עננים פרטיים וציבוריים, ומכונות משולבות חומרה-תוכנה", כך אמר עוזי נבון, המנכ"ל החדש של אורקל (Oracle) ישראל.

נבון דיבר זו הפעם הראשונה בכובעו החדש, כמנכ"ל הסניף הישראלי של החברה. הוא אמר את הדברים במהלך טקס הענקת הזוכים בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2014, שהתקיים היום (ד'), זו השנה ה-12, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ. הנחה את האירוע פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי נבון, "אורקל דוגלת במצוינות, כמו בפרויקטים שזכו היום. לראייה, התוצאות העסקיות הטובות שהיו לחברה. אורקל צמחה ביום אחד ב-10% כי היא החליטה שהיא נכנסת לתחומים החדשים במלוא הכוח. המצוינות היא אצלנו בחזון ובהתוויית האסטרטגיה, ולאחר מכן – במימוש ובהוצאה לפועל של אלה".

"להערכתי", אמר נבון, "הלקוחות הארגוניים יעברו את המיתון לא בצורה קלה, אבל הם יחפשו ערכים מוספים: מהי הדרך לשנות את המודל העסקי שלהם, תוך שימוש בעולם הדיגיטלי. לנו, באורקל, יש את היצע הפתרונות שיודע לתמוך באותם שינויים".

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: קובי קנטור

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: קובי קנטור

לסיכום הוא ציין כי "שם המשחק הוא שינוי, כמו שאורקל עצמה עברה תהליך של שינוי".

"מה הופך פרויקט למצטיין?"

שי אוזון, מנכ"ל One1, אמר כי "אנחנו עומדים בפני סיום שנה ויש לא מעט פרויקטים שעומדים לעלות לאוויר. נשאלת השאלה: מה מבטיח שפרויקט יהיה מוצלח ומה הופך לפרויקט מצטיין?".

"נפגשתי עם CFO של ארגון שערכנו אצלו פרויקט", אמר אוזון. "שאלתי אותו האם הוא מתרגש מאחר שהפרויקט הסתיים. הוא השיב שלא, כי הצוותים עובדים טוב ביחד. המפתח להצלחה של פרויקט הוא עבודת הצוות של כל העוסקים במלאכה. שיטת העבודה, המתודולוגיה והאנשים המקצועיים – כל אלה הם המבטיחים את ההצלחה של כל פרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים