צפו: כחלון העלה סרטון ראשון לרשת – אבל לא ליוטיוב

הסרטון, שמבקש מהציבור לתרום למפלגה כי "כחלון לא לוקח תרומות מהטייקונים", הועלה לעמוד הפייסבוק של היו"ר אולם לא לאתר הווידיאו הפופולרי ביותר ברשת

מפלגתו של משה כחלון, כולנו, העלתה הבוקר (ב') סרטון ראשון לרשת, אולם לא ליוטיוב (YouTube). המפלגה פרסמה את הסרטון בעמוד הפייסבוק (Facebook) של היו"ר שלה, אולם בחרה שלא לפרסם אותו באתר הווידיאו הפופולרי ביותר.

הסרטון מיועד לגיוס תרומות למפלגה. "בחירות עולות כסף", נאמר בו, "אבל ככה בדיוק משתלטים הטייקונים על החיים שלנו – בתרומות, בג'ובים והטבות לשליחי ציבור".

מפלגתו של כחלון טוענת בסרטון שכתוצאה מכך, הפוליטיקאים לא "נושכים את היד שמאכילה אותם" ו-"זאת הסיבה שהרפורמות שכל כך חשובות לנו – בדיור, בחינוך, בבנקים, במזון בתחבורה מעלות אבק במגירות של שרי הממשלה".

בווידיאו מצוין כי כחלון לא מקבל מימון מהטייקונים ומבקש לקבל "השקעות קטנות ככל שיהיו" מהציבור.

מפלגת כולנו השיקה לא מכבר אתר שגם בו ניתן לתרום למפלגה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוחאי דר

    כל הקמפיין ההזוי של משה כחלון, משתלב עם עצת יועציו להיראות צנוע, אחד שכאילו אין לו מקורות מימון של הטייקונים. אבל האמת היא שמשה כחלון הינו יציר כפיהם של הטייקונים, ובעיקר של טייקון הטייקונים יצחק תשובה שמממן את הקמת ״מפלגת כחלון״. מהיכן הגיע כל הכסף למימון החפ״ק במכללת נתניה? הרי משה כחלון מסרב לגלות, כי התשובה היא שזה הון עתק שניתן על ידי הטייקונים לטובת הקמת המסגרת הפוליטית של משה כחלון. הטייקונים שמממנים עד עצם היום הזה את המרכז במכללת נתניה, העבירו במשך השנתיים שחלפו, מאות אלפי שקלים למימון משכורתו של משה כחלון, ועוד מליונים לטובת מימון כל התשתית וצוות המרכז בראדו עומד כחלון. למה הטייקונים השקיעו בכחלון? הם לא משקיעים לחינם, ראו את המאבק הניטש היום עם תשובה לגבי אחזקתיו במקורות הגז של המדינה; תשובה מעוניין שתהיה קבוצת לחץ פוליטית שתסייע לו להשיג עוד ועוד הטבות. משה כחלון רוצה נצד אחד להיות יקיר הועדים האנכרוניסטים, ומצד שני הוא ממלמל משהו לא מחייב נגד מונופולים. משה כחלון לא מוכן לצאת בהכרזה מחיבת נגד הדורסניות של מיטיבו יצחק תשובה, אז במקום זה הוא מפיק בעצת יועציו מצג, כאילו הוא מגייס תרומות של בודדים, כי זה טוב לתדמית ולרושם. הבעייה עם משה כחלון שכל פעם שהוא פותח את הפה הוא מאבד עוד מנדטים. הציבור זכאי לדרוש מכחלון לקבל דיווח מלא על קשריו הסמויים עם הטייקונים, וכמה משאבים קיבל מהם עד כה. הציבור גם זכאי לדעת מה היו הדרכים בהם השיג משה כחלון ג׳ובים עבור אשתו ליאורה כחלון.

אירועים קרובים