אנדריי פרומין, VMware: "רוב הארגונים מוגנים טוב מבחוץ, אבל פרוצים מבפנים"

"מאוד קל לתקוף ארגונים מבפנים והמערכות הווירטואליות הופכות את המצב לקשה יותר", אמר פרומין, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware ישראל

אנדריי פרומין, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware ישראל. צילום: קובי קנטור

"רוב הארגונים מוגנים טוב מאוד מבחוץ אבל בתוך הארגון – לגמרי פרוצים, מאוד קל לתקוף אותם מבפנים. המערכות הווירטואליות הופכות את העניין לעוד יותר קשה", כך אמר אנדריי פרומין, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware ישראל.

פרומין דיבר בכנס מוניציפאלי 2014 של אנשים ומחשבים, שנערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הנחו את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ד"ר עדי קפליוק, יו"ר פורום המנמ"רים בשלטון המקומי, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי פרומין, "ניתן להיכנס למקום הטוב ביותר מבחינת התשתיות, ו-VMware עושה את זה לפני שמישהו נכנס או יוצא מהאפליקציה והכי קרוב אליה שרק אפשר. כך עוזרים לקחת את מערכות המידע צעד אחד קדימה וליצור את המיקרו סגמנטציה – אילו מערכות יכולות לדבר עם אילו על אותה תשתית. אפשר לעשות את זה בצורה מאוד פשוטה".

הוא ציין כי VMware מונה 3,000 עובדים, 200 מהם בישראל – 170 במרכז הפיתוח בהרצליה ו-30 מספקים שירותי שיווק ומכירות בארץ. "אנחנו מפתחי התשתיות הגדולים ביותר בישראל. קרוב ל-100% ממערכות הייצור של החברות בארץ רצות על הפתרונות והתשתיות שלנו", אמר.

פרומין הזכיר את הענן וה-SDDC (ר"ת Software Defined Data Center), בין התחומים בהם מתמקדת VMware בימים אלה, ואמר כי החברה "עומדת בקצב החידושים. המטרה שלנו היא לספק ללקוחות פלטפורמה שיודעת להתמודד עם כל החידושים, לספק יכולת להריץ את כל סוגי האפליקציות, להכניס למערכות שלנו פתרונות Big Data".

"עולם האחסון לא השתנה מתחילת הדרך עד היום. יותר מעשור עובדים עם תשתיות וירטואליות ועולם האחסון מנותק מהן. אנחנו מחברים בין הדברים. באמצעות vSphere, האחסון של הארגון יכול לגדול לא רק לגובה, עם עוד נתונים, אלא גם לרוחב. ניתן להגיע לאחסון רב עם ביצועים מהגבוהים ביותר", אמר.

לסיום ציין פרומין כי "VMware מאמינה בענן היברידי – ענן פרטי של הלקוח עם שימוש ביכולות של הספקים. אנחנו מספקים DR לכל המערכות של הלקוח מתוך הענן, DAAS (ר"ת Desktop As A Service) ואת האפליקציות והשרתים שהלקוח רוצה להקים על הענן שלנו. תשתית הענן של החברה פרוסה בתשעה אתרים, דטה סנטרים עצומים, ברחבי העולם. יש לנו רשת שותפים שמספקים ענן על התשתיות שלנו, בהם כמה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים