פייסבוק רכשה חברה לזיהוי קול

מנהלי הרשת החברתית הגדולה בעולם לא מסרו פרטים על התוכניות של החברה לגבי השימוש בטכנולוגיה וגם לא איזו מחלקה בחברה תעבוד עם התוכנה הנרכשת

פייסבוק, עכשיו בקול? איור: BigStock

פייסבוק (Facebook) מאותתת על שאיפותיה להתרחב מעבר למחשבים וסמארטפונים: הרשת החברתית הגדולה בעולם רכשה אתמול (ב') חברה שמייצרת טכנולוגיה לזיהוי קולי למכשירים לבישים ולהתקנים המחוברים לאינטרנט. מחיר הרכישה לא פורסם.

פייסבוק הודיעה כי רכשה את Wit.ai, השוכנת בפאלו אלטו שבקליפורניה (כמו פייסבוק עצמה). החברה הנרכשת מייצרת תוכנה שמבינה מילים מושמעות וגם טקסט כתוב המנוסח בשפה טבעית. מנהלי הרשת לא מסרו פרטים על התוכניות של החברה לגבי השימוש בטכנולוגיה וגם לא איזו מחלקה בחברה תעבוד עם התוכנה הנרכשת.

תוכנה לזיהוי קולי, כמו זו המתפעלת את Siri של אפל ׂ(Apple), נחשבת כיום לאבן בניין חשובה במכשירים חדשים, כזו שעשויה למשוך צרכנים. פייסבוק יכולה, למשל, לשלב אותה בתוכנה שלה, כך שאנשים פשוט ייתנו הוראות קוליות, והתוכנה תבין אותם: להקריא טטטוס, לכתוב תגובות, לעבור לתפריטים אחרים וכו'.

פייסבוק, בעלת 1.3 מיליארד משתמשים, מחפשת יותר ויותר דרכים חדשות שאנשים יוכלו להשתמש בה, מעבר למחשבים, לטאבלטים ולסמארטפונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים