דל השיקה את סדרת הטאבלטים הדקה בעולם

העובי של ה-Venue 8 הוא 6 מ"מ בלבד ● בנוסף, הוא בין הטאבלטים הראשונים שמציעים את RealSense – מצלמת התלת-ממד החדשה של אינטל

ה-Venue 8 של דל

דל (Dell) השיקה בתערוכת CES 2015, שמתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, את סדרת הטאבלטים החדשה שלה, Venue 8, שנחשבים לדקיקים בעולם, עם עובי של 6 מ"מ בלבד. מדובר במחשבים מבוססי אנדרואיד (Android) שמגיעים עם מסך OLED בגודל של 8.4 אינץ', שנמתח מקצה לקצה עם מסגרת דקיקה במיוחד ומציע רזולוציה גבוהה, של 2560 על 1600 פיקסלים.

זהו גם אחד הטאבלטים הראשונים שמציע כאפשרות שילוב של מצלמת התלת-ממד החדשה של אינטל (Intel), שמכונה RealSense. טאבלט נוסף שמציע את המצלמה הזאת הוא ה-YOGA Tablet 2 8 מבוסס ה-Windows של לנובו (Lenovo), שגם הוא הוכרז בתערוכה.

ה-Venue 8 מציע כמערכת על שבב את סדרת מעבדי ה-Atom Z3500 של אינטל. הוא יהיה זמין כבר בשבועות הקרובים באירופה ובארצות הברית.

בנוסף, דל הכריזה בתערוכה על שדרוג מחשבי ה-Ultrabook שלה, בעיקר בסדרת ה-XPS. ה-XPS 13 המעודכן מריץ את Windows 8.1 ומציע זמן עבודה של עד 15 שעות בהטענה יחידה. בנוסף, הוא מציע כאפשרות מסך ברזולוציית Quad HD עם מסגרת ברוחב של 5.2 מ"מ. הטאבלט כולל את מעבדי ה-Core החדשים של אינטל וכונני SSD פנימיים, והכול במשקל התחלתי של 1.18 ק"ג בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים