היבול של טושיבה: מחשב נייד נתיק, שני טאבלטים ותחנת עבודה

ה-Satellite Click Mini מגיע עם מסך ניתק של 8.9 אינץ' ושוקל 999 גרם ● הטאבלטים החדשים כוללים מסכים של 8 ו-10 אינץ' ● ותחנת העבודה מאפשרת תצוגת 4K באמצעות חיבור DisplayPort יחיד

ה-Satellite Click Mini של טושיבה

טושיבה (Toshiba) השיקה בתערוכת CES מחשב נייד נתיק עם מסך קטן במיוחד, שני טאבלטים חדשים ותחנת עבודה שמאפשרת חיבור למסכים ברזולוציה של עד 4K.

ה-Satellite Click Mini הוא מחשב נייד עם מסך ניתק בגודל של 8.9 אינץ' בלבד, שמזכיר Netbook. המחשב שוקל 999 גרם ועוביו 10.9 מ"מ, 9.8 מ"מ מהם שייכים למסך עצמו, שיכול לשמש כטאבלט לאחר ניתוקו מהמקלדת. המסך מצויד בפאנל IPS ומציע רזולוציה נאה, של 1920 על 1200 פיקסלים.

על פי החברה, המכשיר יכול לעבוד כמחשב עד 16 שעות וכטאבלט – עד 8 שעות. כמו כן, הוא מצויד ביציאות microUSB ובחריץ SD להרחבת הזיכרון. המצלמה האחורית שלו היא בעלת חיישן של 5 מגה-פיקסלים.

תחנת העבודה, Dynadock 4K שמה, מאפשרת תצוגת 4K, במסכים נתמכים, באמצעות חיבור DisplayPort יחיד. בנוסף, אפשר לבחור בתצוגה ברזולוציה של 2048 על 1152 פיקסלים, אותה ניתן להציג בו זמנית בשני מסכים, עם חיבור נוסף ל-DVI או HDMI. התחנה מכילה שש יציאות USB, שתיים מהן תומכות בטעינה גם תוך כדי שינה, וחיבור לרשת מקומית. היא עובדת עם Windows 7 ומעלה בלבד.

שני הטאבלטים החדשים הם מסדרת ה-Encore 2 Write של החברה – אחד בגודל של 8 אינץ' ושני – של 10 אינץ'. הם מבוססים על Windows 8.1 ומשלבים את טכנולוגיית ה-TruPen של וואקום (Wacom), כדי לדמות כתיבה טבעית וחלקה על מסך המגע.

המכשירים מבוססים על מעבד ה-Atom Z3735F של אינטל (Intel) ומגיעים עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסלים עם מיקוד אוטומטי, תקשורת Wi-Fi ובלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0), ותמיכה בתצוגה אלחוטית דיגיטלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים