לנובו השיקה שני מחשבי Ultrabook

מדובר בסדרה חדשה של מחשבים אותה מכנה החברה LaVie ולדברי החברה, הם הקלים ביותר מסוגם

המחשב החדש של לנובו

התחרות על שיאים חדשים בתחום המחשוב לא עוצרת לדקה. כעת זה תורה של לנובו (Lenovo). בנוסף לטאבלט שמאפשר כתב יד באמצעות כלי כתיבה, החברה הסינית הציגה ב-CES 2015 שני מחשבי Ultrabook שלדבריה, הם הקלים ביותר מסוגם. מדובר בסדרה חדשה של מחשבים אותה מכנה החברה LaVie. אלה המחשבים הראשונים שלה שמיוצרים בשיתוף פעולה עם חטיבת ה-PC של NEC היפנית ולמעשה, המחשבים הראשונים של NEC שיימכרו מעבר לגבולות יפן.

ה-LaVie Z HZ550, שמחירו ההתחלתי יהיה 1,249 דולר, הוא Ultrabook תקני עם מסך LED בגודל 13.3 אינץ', שמציע רזולוציית WQHD ללא מגע. משקלו ההתחלתי הוא 780 גרם בלבד, והוא מציע מעבדים מהדור החמישי של מעבדי ה-Core של אינטל (Intel). יש לו 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה וכונן SSD בנפח של 128 ג'יגה-בייט. סוללת ארבעת התאים שלו מציעה נפח עבודה של 29.6Wh.

שני המחשבים מציעים עובי של 16.9 מ"מ, תמיכה ב-Wi-Fi עדכני בתקן 802.11ac ובלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0). מבחינת חיבורים – יש שתי יצירות USB 3.0, יציאת HDMI וכרטיס לשימוש עם כרטיסי SD. החיישן של המצלמה הקדמית הוא ברמה של 720p.

עם זאת, יש מספר הבדלים בין ה-HZ550 ל-LaVie Z HZ750. הראשון שבהם הוא שה-550 הוא מחשב הפיך, כך שניתן לעבוד עמו גם במצב טאבלט. את מסך המגע אפשר במקרה הזה לקבל גם בתצוגת FHD ואפשר לבחור עבורו תצורה שמכילה 8 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. הוא מציע בנוסף אפשרות לשילוב מעבד עד Core i7 מהדור החמישי של אינטל.

ה-HZ750 מצויד בסוללה גדולה יותר מזו של המכשיר השני, בנפח עבודה של 44.4Wh, ומשקלו עומד על 925 גרם. המחיר ההתחלתי שלו הוא 1,499 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים