הפאלם בדרך לקום לתחייה

החברה הסינית TCL רכשה את הזכויות על המותג של מחשבי כף היד מ-HP ומתכוונת לפנות לקהל החובבים במה שהיא מכנה פרויקט מיקור-ההמונים הגדול ביותר בתעשייה

שובו של הפאלם. צילום אילוסטרציה: BigStock

פאלם (PALM), המותג האגדי של החברה שיצרה את תחום מחשבי כף היד ולמעשה הובילה ליצירת עולם המובייל כפי שהוא כיום, עומד בקרוב לקום לתחייה מחדש, כמה שנים לאחר שנעלם מהשטח. TCL הסינית הודיעה בתערוכת CES 2015, שמתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, כי רכשה את הזכויות למותג מידיה של HP וכי בכוונתה לבנות חברה חדשה תחת שם זה, שתפעל מעמק הסיליקון בארצות הברית. שני הצדדים לא מסרו פרטים אודות עלות העסקה.

החברה הוסיפה שהיא מתכוונת לפנות לקהל חובבי המותג פאלם כדי לקבל משוב שיוביל אותה ליצירת מכשירים חדשים שמבוססים על המותג. לטענתה, מדובר בפרויקט מיקור-ההמונים הגדול ביותר בתעשייה.

TCL ידועה בעיקר בייצור טלוויזיות זולות, אך ברשותה גם חטיבת ייצור טלפונים חכמים. עם זאת, היא כמעט שלא משתמשת בשם שלה במכשירים שהיא מייצרת. כעת היא ככל הנראה תנסה להשתמש בפאלם, המותג הישן-חדש, כדי לחזק את מכירות המוצר.

פאלם נעלמה לאחר ש-HP רכשה אותה ב-2010, זמן קצר אחרי שהשיקה את מערכת ההפעלה webOS – פרויקט שגם אותו HP מסמסה מהר. רק באחרונה עלה שמה של webOS לכותרות לאחר ש-LG החליטה להשתמש בגרסה הפתוחה שלה כמערכת הפעלה לטלוויזיות מתוצרתה. יצוין כי ההסכם במסגרתו רכשה TCL את המותג פאלם מ-HP לא כולל את webOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים