מריסה מאייר מנפצת את אחד המיתוסים הגדולים של גוגל

מנכ"לית יאהו! אמרה למפתחים כי המיתוס לפיו גוגל מאפשרת לעובדיה להקדיש יום בשבוע לעבודה על פרויקטים שהם יזמו - מופרך, כך על פי ספר חדש

רוצה שנעבוד כמו חמורים. מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו

המיתוס על פיו יכולים עובדי גוגל (Google) להקדיש 20% מזמנם, או יום אחד בשבוע, לעבודה על פרויקטים שהם יזמו במקום לעבודה השוטפת הוא רק אגדה ואין לו אחיזה במציאות – כך טוענת מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! (!Yahoo) כיום ואחת מבכירי גוגל בעבר. הדברים נטענים בספר חדש בשם "Marissa Mayer and the Fight to Save Yahoo" (מאריסה מאייר והמאבק להצלת יאהו).

בספר החדש מצוין כי מאייר אמרה את הדברים במסגרת הכרזה על תחרות לפיתוח מוצרים חדשים, שבה הפרס הראשון הוא 250 אלף דולר. היא הזהירה את העובדים שעליהם לפתח את המוצרים בזמנם החופשי ולא על חשבון העבודה.

"מאז שהגעתי ליאהו!אנשים שואלים אותי מתי גם היא תכריז על מדיניות שמאפשרת לעובדים להקדיש 20% מזמנם לפרויקטים משלהם, ואני נאלצת לגלות את הסוד על 20% בגוגל. ובכן, הם מתוך 120% ולא מתוך 100%".

למעשה, על פי הספר, הפרויקטים שפיתחו עובדי גוגל לכאורה במסגרת המדיניות של 20% מהזמן, דוגמת ג'י-מייל (Gmail), פותחו במהלך שעות נוספות, ולא בשעות העבודה הרגילות.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים