אנשי מסטרקארד העולמית ייפגשו עם סטארט-אפים ישראליים בתל אביב

חברי צוות התוכנית Start Path יגיעו ארצה בחודש הבא, על מנת להיפגש עם חברות שמפתחות טכנולוגיות ממוקדות מסחר ● הסטארט-אפ שייבחר, אחד או יותר, יקבל מימון לנסיעה להשתתפות בתוכנית האירופית, שתתקיים בדבלין

תוכנית סטארט-אפים של מסטרקארד

צוות של אנשי מעבדות מסטרקארד (Master Card) יגיע לישראל בחודש הבא כדי לפגוש סטארט-אפים מקומיים המפתחים פתרונות טכנולוגיה ממוקדי מסחר. בראש הצוות יעמוד סטיבן וויפר, ראש תוכנית Start Path העולמית של החברה.

Start Path נוצרה אשתקד, כהתחייבות לעבוד יחד עם סטארט-אפים חדשניים הנמצאים בשלבים ראשוניים.

על חברות הסטארט-אפ שמבקשות להציג את מוצריהן בפני הצוות של מסטרקארד להיות בעלות מימון ראשוני מובטח, לפני סבב הגיוס הראשון ובעלות מוצר פעיל, או שנמצא בשלב בטה. הטכנולוגיה שלהן צריכה להיות ממוקדת מסחר באחד התחומים הבאים: ביומטריה ואבטחת תשלומים, מודיעין ותובנות אימות לקוחות, טכנולוגיות מסחר אלקטרוני ומסחר נייד, שווקים מקוונים, מועדוני לקוחות, שירותים מבוססי מיקום ופתרונות לעסקים קטנים. החברות שעומדות בקריטריונים ומעוניינות להציג את המוצרים שלהם בפני הצוות של מסטרקארד צריכות להירשם כאן. ההרשמה פתוחה עד ה-6 בפברואר.

במהלך תהליך ההרשמה ייבחרו 15 סטארט-אפים, שיוזמנו להציג את מוצריהם בפני נציגי Start Path ב-17 בפברואר בתל אביב. בסיומו של האירוע יוענק מימון לסטארט-אפ אחד או יותר לנסיעה לדבלין, לצורך השתתפות בסבב הראיונות הסופי של התוכנית האירופית.

תוכנית Start Path אירופה, שמתחילה באפריל הקרוב, תספק למשתתפים שנה של התנסויות משולבות, בשטח ובאופן וירטואלי. אלה כוללות הנחייה של קבוצה בינלאומית של מומחי מסטרקארד, היכרות עם השותפים של החברה לצורך בחינת הזדמנויות לעריכת ניסויים ואפשרות למנף פתרונות קיימים שלה.

וויפר אמר כי ״תרבות החדשנות של ישראל וקהילת הסטארט-אפים הנרחבת שלה הופכות אותה למיקום אידיאלי לעריכת האירוע הזה״.

לדברי אנדראס המברגר, מנהל מסטרקארד ישראל, ״ישראל ביססה לעצמה מוניטין של מדינה חדשנית במיוחד ומעבדות מסטרקארד מעניקות חשיבות לבחינת שפע הטכנולוגיות והרעיונות העסקיים החדשים שמפתחים כאן. מסטרקארד מבינה שחדשנות ורעיונות חדשים יכולים להגיע מכל מקום ומעוניינת לראות מה יש לישראל להציע״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים