מטריקס השקיעה מיליוני שקלים בחברת השמה לסטארט-אפים

החברה תהפוך לשותפה ב-see.V ● מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אמר כי "מדובר בהשקעה שמטרתה להדק את הקשר עם הסטארט-אפים בישראל"

דניאל חלבי, מנכ"ל וממייסדי see.V

מטריקס הודיעה כי השקיעה ב-see.V – חברת השמה להיי-טק ולסטארט-אפים. היא לא מסרה את סכום ההשקעה, אולם על פי הערכות בשוק, מדובר בכמה מיליוני שקלים. יצוין כי מטריקס תהפוך לשותפה בחברה.

see.V הוקמה ב-2007 על ידי בוגרי ממר"מ, בהם דניאל חלבי, המשמש כמנכ"ל החברה מאז היווסדה. מייסדת-שותפה נוספת היא שני קוצר, בעלת ניסיון בתחומי הגיוס וכוח האדם לחברות ולארגונים. החברה מונה יותר מ-35 עובדים ומתרכזת בעיקר בהשמה לתפקידי פיתוח בטכנולוגיות דוגמת Ruby ,Scala Python ו-Big data, לצד תפקידים תומכי פיתוח דוגמת QA System ,DevOps ,UX/UI ו-BI.

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, "see.V תפעל באופן עצמאי. חלבי וקוצר ימשיכו להוביל את פעילות החברה, תוך הרחבת מגוון השירותים והפתרונות שביכולתה להציע". הוא הוסיף כי "עבור מטריקס מדובר בהשקעה שמטרתה להדק את הקשר עם הסטארט-אפים בישראל ולהרחיב את שיתופי הפעולה והפתרונות המוצעים להם".

חלבי ציין כי "ל-see.V יש נטוורקינג רחב בקרב בוגרי יחידות צבאיות טכנולוגיות, קשרים עסקיים עם קרנות הון-סיכון, חממות סטארט-אפים ויזמים, ופתרונות טכנולוגיים לצרכי גיוס ואיתור מועמדים (Sourcing). היינו מחברות ההשמה הראשונות שזיהו את פוטנציאל הגיוס באמצעות רשתות חברתיות ובעקבות כך פיתחנו כלים טכנולוגיים שבהם משתמשת מחלקת ה-Sourcing שלנו, שהוקמה בשנה שעברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים