פקחי עיריית הרצליה עברו לטלפונים חכמים

הסמארטפונים מאפשרים לפקחים לצלם את הדו"חות ולהעביר אותם למחשבי העירייה ● הפרויקט צפוי לחסוך לעירייה מאות אלפי שקלים בשנה ולהוריד את העלויות הקשורות בעבודת הפקחים בחצי

אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה

עיריית הרצליה ציידה את הפקחים העירוניים בסמארטפונים מסוג Galaxy 4S, כדי שיבצעו בעזרתם את שלל משימות הפיקוח. הוביל את הפרויקט אמיר זיו, מנמ"ר העירייה, והוא נערך בשיתוף האגפים הרלוונטיים. על פי ההערכות, הוא יחסוך לקופת העירייה מאות אלפי שקלים בשנה ויוריד את ההוצאות הקשורות בעבודת הפקחים בחצי.

במסגרת הפרויקט הוחלפו התוכנה והחומרה בציוד חדש ומספר המסופונים זינק מ-18 ל-40. כמו כן, התוכנה שבתוך הטלפונים מתחברת אונליין למערכות התפעוליות של העירייה – דבר שתורם הן לתפעול מערך הפיקוח והן לעדכניות המידע.

הפקחים המסתובבים בעיר יוכלו לצלם את העבירה ולהעביר את פרטי הדו"ח באופן מיידי למחשבי העירייה. במקביל, יוגברו השליטה והבקרה על עבודות הפיקוח, בעזרת כלי ניהול מתקדמים שיופקדו בידי המנהלים. יתרון נוסף הוא מעבר למערכת דו"חות אחודה, שתכלול דו"חות שקופים וברורים.

יחד עם גופי עיריית הרצליה ביצעו את הפרויקט מילאון והחברה לאוטומציה, ששותפה במימוש הממשקים למערכות התפעוליות.

זיו אמר כי "המערכת מהווה קפיצת מדרגה בכל הקשור לעבודות הפיקוח העירוניות ומוכיחה שבעזרת השקעה נבונה במערכות מידע ניתן לחסוך כסף רב לקופה הציבורית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים