עברתם את גיל 45? בואו לעשות מזה כסף

קרן Merage תקיים תחרות יזמים בסיומה יוענקו לזוכים 100 אלף דולר ● זה לא הגיל, זה הוותק

27/01/2015 13:10
פול מיראז'

קרן Merage הפילנתרופית של המיליארדר האמריקני פול מיראז' תקיים בישראל גם השנה את Entrepreneurs 45+ 2015 – תחרות יזמות בין אנשי היי-טק בגילאי 45 ומעלה. המשתתף שיציע את המיזם המבטיח ביותר יקבל מהקרן 100 אלף  דולר למימון תוכנית עסקית ליישום הרעיון ומפגש עם בכירי ענף ההיי-טק והיזמות בישראל ובארצות הברית.

הזוכים בתחרות של השנה שעברה היו ד"ר נחשון מרגליות, אורי איינהורן ויובל רז, מייסדי הסטראט-אפ OFFLA. השלושה פיתחו מערכת ייחודית שכוללת מנוע זיהוי ייחודי באמצעותו ניתן לבדוק אם העסקה שבוצעה חשודה כהונאה. במידה שכך המצב, המערכת יודעת להפעיל תהליך הזדהות או לחסום את הארנק הדיגיטלי מלבצע את העסקה.

לאחר הזכייה, המיזם של OFFLA התאגד כחברה בע"מ, אליה גויסו שני חברי Advisory Boardברוך אלפיה, לשעבר סגן נשיא לניהול סיכונים בויזה כאל, וד"ר רמי גוזמן, דירקטור בבנק לאומי. החברה הגיעה ליעד – פיתוח גרסה ראשונה של המוצר, וחתמה על הסכם עם לקוח ראשון בישראל. הסטארט-אפ נמצא בימים אלה בסבב גיוס ממשקיעים פרטיים, במקביל למשא ומתן עם לקוחות פוטנציאליים נוספים בישראל ובארצות הברית.

ניתן להגיש מועמדות לתחרות עד ה-15 בפברואר, דרך האתר. צוות מיוחד שגיבשה הקרן יבחר 50-60 מציעים, שיעברו ראיונות שבסופם תלוהק רשימת עשרת המשתתפים הסופיים. הנבחרים יזכו לליווי ממנטור עסקי עד הגמר, שייערך ב-19 במאי בתל אביב.

ישי אייזיק, מנהל קרן Merage, אמר כי "בתחרות שקיימנו אשתקד, בראשונה בישראל, השתתפו 734 מיזמים. מדובר בנתון מרשים בקנה מידה מקומי, שמעיד על הצורך העז שקיים בבני 45 ומעלה לנסות ולהתחיל משהו חדש באופן עצמאי, בין אם זה במקביל לעיסוקם הנוכחי או במקומו".

הוא ציין כי "במסגרת הפגישות שקיימנו עם היזמים השונים בשלבי התחרות הבנו שהמכנה המשותף של האנשים האלה הוא הרצון העז להמשיך ולהוכיח שהם רלוונטיים, כשחלקם לוקח את זה למקום של הובלת יזמות אבל מרביתם מתייחסים לזה כאסמכתא לרלוונטיות של הכישורים והניסיון שלהם למעגל העבודה התובעני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים