מזרח רחוק חדש: אקסלרטור יסייע לסטארט-אפים ישראליים לחדור לשוק האסייתי

במסגרת התוכנית, יעברו סטארט-אפים ישראליים בשלבי Seed מסלול משולב בארץ ובסינגפור

27/01/2015 16:24
אקסלרטור בתחום האינשורטק. אילוסטרציה: BigStock

מיזם חדש, פרי שיתוף פעולה של Startup East והחממה שמפעילה האוניברסיטה הלאומית סינגפור (NUS), מחפש סטארט-אפים ישראליים על מנת לפתוח להם אפשרויות לצמוח בשווקי המזרח הרחוק.

במסגרת התוכנית יעברו סטארט-אפים ישראליים בשלבי Seed מסלול משולב, בישראל ובסינגפור, במסגרת החממה של האוניברסיטה.

השוק הסינגפורי הוא אחד הבולטים בתחום הסטארט-אפים באסיה ומהווה שער לשווקים אחרים באזור, כמו הפיליפינים, דרום קוריאה, תאילנד, יפן, מלזיה ואינדונזיה.

סטארט-אפים שיוכיחו היתכנות למוצרים שלהם באסיה ייהנו משיתוף הפעולה של Startup East עם קרן ההשקעות הסינית-ישראלית Synergy China Fund, שתוכל לסייע לאותן חברות בכניסה מוצלחת גם לשוק הסיני.

לדברי עמוס אבנר, אחד השותפים המייסדים ב-Startup East, "יש מוצרים ושירותים ישראליים שיש להם פוטנציאל גדול להצלחה באסיה, אולי אף יותר מבשווקים מערביים, בתנאי שהחברות יעשו התאמה נכונה לשוק אליו הן מכוונות וידעו איך לגשת אליו. מבחינה זו, סינגפור היא נקודת כניסה אידיאלית לאסיה, עם יתרונות כמו אנגלית כשפה רשמית ראשונה, ממשלה שתומכת בסטארט-אפים ובעסקים קטנים, אהדה לישראל וצמא לחדשנות הישראלית, וכמובן גישה ישירה לשווקים של דרום מזרח אסיה".

צבי שלגו, לשעבר יו"ר לשכת המסחר הישראלית בשנחאי וכיום שותף מנהל ב-Synergy China Fund, "בניגוד לשנים קודמות, בהן המלצנו רק לחברות בשלות בגודל בינוני ומעלה להיכנס לסין, בשנתיים האחרונות היא הפכה סוף סוף למקום מתאים גם לסטארט-אפים ישראליים. זה נכון במיוחד לגבי סטארט-אפים בתחומי המובייל והאינטרנט, עבורם השוק הסיני הוא המקום הכי חם. עם זאת, כדי להשיג השקעה משמעותית ממשקיע סיני כדאי לבוא מעמדת כוח ועל אחת כמה וכמה לאחר שהוכחה היתכנות הטכנולוגיה באסיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים