השעון החכם של אפל – באפריל הקרוב

אחרי שנים של המתנה, אפל תשיק את Apple Watch בעוד קצת יותר מחודשיים - במחיר של לא פחות מ-349 דולר

מסייע גם בתחום הבריאות. Apple Watch. צילום: אור יעקב

הסוף לניחושים: השעון של אפל (Apple), שהוצג בספטמבר בשנה שעברה, יגיע לשווקים באפריל הקרוב – כך הודיעה החברה. הגרסה הזולה ביותר שלו תעלה 349 דולר.

טים קוק, המנכ"ל של הענקית מקופרטינו, אמר את הדברים במהלך שיחה שקיים אתמול (ג') עם אנליסטים בעקבות פרסום התוצאות הכספיות של החברה. לדבריו, "הפיתוח של Apple Watch תואם בדיוק את לוח הזמנים שתוכנן". עוד ציין קוק כי הציפיות שלו מהשעון "גבוהות מאוד".

קוק העיד על השעון של החברה שבראשותו כי "אני משתמש בו מדי יום, אוהב אותו ולא יכול לחיות בלעדיו". לדבריו, מספר המפתחים שיוצרים עבורו אפליקציות הוא "מרשים".

באירוע שערכה אפל בספטמבר 2014, שבו גם הציגה את דגמי ה-iPhone 6 החדשים, הודיעה החברה כי השעון יגיע לשווקים בתחילת 2015. כעת הוסר הערפל ובאפריל הקרוב (קצת אחרי תחילת השנה, למען האמת) הוא יגיע סוף סוף לשווקים, לאחר שנים של ניחושים ושמועות.

Apple Watch יהיה המוצר הראשון של אפל בקטגוריה חדשה מאז הכריזה ב-2010 על ה-iPad, שחולל מהפכה בקרב המשתמשים. השעון יהיה גם המוצר הראשון שאפל תשיק בקטגוריה חדשה תחת ניהולו של קוק, שהבטיח יותר מפעם אחת כי החברה "תציג מוצרים מדהימים" ותיכנס "לקטגוריות מוצרים חדשות ומלהיבות", מעבר לסמארטפונים, לטאבלטים ולמחשבים שלה. נראה שעם השעון הזה, יחד עם שירות התשלומים Apple Pay, אפל מקיימת את ההבטחות של המנכ"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים