וואווי בעלייה: ההכנסות זינקו, כמות המשלוחים גדלה

החברה עברה בראשונה את רף ה-10 מיליארד דולר בסעיף ההכנסות וביצעה קרוב ל-140 מיליון משלוחים

ריצ'ארד יו, מנכ"ל וואווי

וואווי (Huawei) סיימה את 2014 עם עליות מרשימות בהכנסות, במשלוחים ובמודעות למותג.

מהדו"חות הכספיים של החברה עולה כי ההכנסות של החברה עלו במהלך השנה ב-30% ל-12.2 מיליארד דולר. מדובר בפעם הראשונה בה ההכנסות של וואווי חוצות את רף ה-10 מיליארד. כמות המשלוחים של מכשירי החברה גדלה ב-7.8% ל-138 מיליון יחידות. משלוחי הטלפונים החכמים זינקו ב-45% ל-75 מיליון.

החברה הציגה תוצאות סקר שנערך על ידי חברת IPSOS ב-32 מדינות וממנו עולה כי המודעות למותג וואווי עלתה מ-52% ב-2013 ל-65% ב-2014.

להערכת הענקית הסינית, אחד הדברים שתרם לעליות הללו הוא החלטתה לייצר תחת המותג שלה מכשירי קצה עליון. לדבריה, היא מכרה ארבעה מיליון יחידות של ה-Ascend P7 מאז הושק במאי האחרון ושני מיליון יחידות של ה-Mate 7 מאז הושק ארבעה חודשים לאחר מכן, בספטמבר. בנוסף, היא מכרה 20 מיליון מכשירים תחת המותג Honor – מכירות המתבצעות ב-60 מדינות ברחבי העולם.

וואווי ממוקמת כיום במקום השלישי בעולם במכירות הטלפונים החכמים, לאחר סמסונג (Samsung) ואפל (Apple). עם נתח שוק של קצת יותר מ-5%, היא נלחמת על המקום הזה עם שיאומי (Xiaomi) ולנובו (Lenovo), להן נתחי שוק דומים.

ריצ'ארד יו, מנכ"ל החברה, אמר כי "במבט קדימה, מטרת קבוצת העסקים הצרכניים של וואווי היא לשמור על מומנטום הצמיחה שנוצר ב-2014 ולחזק את מעמדה בשוק הטלפונים החכמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים