אינטל השיקה את הדור החמישי של מעבדי ה-Core vPro

הטכנולוגיה מאפשרת התחברות מיידית של מחשבים באופן אלחוטי לאביזרים השונים להם זקוקים במשרד - המקלדת, העכבר, המסך וכונני אחסון חיצוניים

צילום: מתוך הסרטון של אינטל

אינטל (Intel) רוצה לנקות את שולחן העבודה מכבלים ולאפשר התחברות מיידית של מחשבים, באופן אלחוטי, לאביזרים השונים להם זקוקים במשרד. אביזרים אלה כוללים את המקלדת, העכבר, המסך וכונני אחסון חיצוניים. היכולות הללו הן חלק ממה שמציע הדור החמישי של מעבדי ה-Core vPro של החברה אותן השיקה החברה בסוף השבוע בלונדון.

היכולות מבוססות על טכנולוגיית ה-Wireless Dicking של אינטל, שפותחה בחלקה בישראל וששובצה בדור החדש של המעבדים העסקיים שהיא מציעה. לפי החברה, מדובר בטכנולוגיה מאובטחת, והיא מונעת את הצורך בשימוש בתחנת עגינה מכנית.

המעבדים כוללים גם את טכנולוגיית ה-Pro WiDi, שמאפשרת הצגה של התכנים ממסך המחשב ישירות לטלוויזיות או למקרנים תומכים, ללא צורך בחיבור פיזי. הם מגיעים עם תוספת של יכולות ניהול ערוצים למניעת עומס יתר ואבטחה מובנית.

אינטל כללה במעבדי הדור החמישי גם יכולת אבטחה וניהול זהויות. לדברי החברה, יכולת ניהול הזהויות מפשטת את תהליך הזיהוי של המשתמשים, שנתון לשליטה בידי אנשי ה-IT. הם גם קובעים את רמת הגישה של המשתמש למידע השמור במערכת המחשוב הארגונית.

יניב גרטי, סגן נשיא אינטל העולמית ומנהל קבוצת הקישוריות. ציין כי "גם במהלך 2015, אינטל תמשיך לשחרר פיתוחים מדהימים בתחום האלחוטי, בהם כאלה שיוצגו בתערוכה הקרובה בברצלונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים