סם באב"ד, מידלינק: "את מהפכת האינטרנט של הדברים יובילו הצרכנים"

"על המנמ"ר לשאול את עצמו: כיצד הוא אוסף את המידע, מה מהמידע הוא שומר, כיצד תוצדק ההשקעה במערכות בתחום וכיצד יתקבל החזר ההשקעה המהיר ולבסוף, איך לטפל בהיבט אבטחת המידע, נושא לגמרי לא פתור", אמר באב"ד, מנכ"ל החברה

סם באב"ד, מנכ"ל מידלינק מיחשוב

"הרבה חברות גדולות משקיעות בתחום האינטרנט של הדברים כסף רב. לכן, סביר להניח שהן תמצאנה את הדרך להרוויח מהמגמה. בתוך שנה-שנתיים יהיו חיישנים בכל מקום, לא רק בטלפון החכם ובכלי הרכב, אלא גם בחולצה. כך, מהפכת האינטרנט של הדברים תובל על ידי הצרכנים", אמר סם באב"ד, מנכ"ל מידלינק מיחשוב.

באב"ד דיבר במסגרת רב שיח שנערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס שיעסוק באינטרנט של הדברים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ב-5 בפברואר ב-yes Planet בראשון לציון. את רב השיח הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי באב"ד, אחד המאפיינים של מגמה זו היא ייצור של נתונים רבים והשאלה היא "כיצד מעבירים מידע זה וכיצד מנתחים אותו. אנחנו עוסקים ב-Big Data מאז 2008 ויש לנו יכולת לספק תובנות ממיצוי המידע". הוא ציין כי "התפשטות המגמה תביא לכך שיהיו חיישנים בהרבה יותר מכשירים ודברים, ואלה ישדרו פרטי מידע שונים, כגון מצב הדם שלך והיכולת לחזות התקף לב עתידי". לדברי באב"ד, מגמת האינטרנט של הדברים, בהיבט הטיפול במידע, היא השלב השלישי, לאחר היציאה של ארגונים לאינטרנט והופעת האפליקציות.

באב"ד סיכם באמרו כי "על המנמ"ר לשאול את עצמו: כיצד הוא אוסף את המידע, מה מהמידע הוא שומר, כיצד תוצדק ההשקעה במערכות בתחום וכיצד יתקבל החזר ההשקעה המהיר ולבסוף, איך לטפל בהיבט אבטחת המידע, נושא לגמרי לא פתור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים