IDC: נוטניקס במקום הראשון בשוק מערכות ה-IT המשולבות

החברה מובילה את השוק גם בציר היכולות וגם בציר האסטרטגיה ● אחריה דירגה חברת המחקר את SimpliVity

נוטניקס

תחום מערכות ה-IT המשולבות והאחודות ברמה גבוהה (Hyperconverged systems) הוא שוק שהולך ומתפתח, בשל היתרונות התפעוליים הגלומים בו – כך לפי IDC. חברת המחקר מיפתה את השחקניות הפועלות בשוק זה ומיצבה בראשן את נוטניקס (Nutanix). אחריה הגיעה SimpliVity.

שתי החברות הן היחידות המופיעות בשדה הראשון במפה של IDC, של "מנהיגות מובילות". נוטניקס מובילה את השוק, על פי חברת המחקר, גם בציר היכולות וגם בציר האסטרטגיה. בשדה השני, של "שחקניות עיקריות", מובילה VMware בציר האסטרטגיה ו-Scale Computing בציר היכולות. שלישית מדורגת בשדה זה EMC ואחרונה – Pivot3. החברה האחרונה שמצוינת במפה של חברת המחקר היא Maxta, שנמצאת בשדה "הטוענות לכתר".

אריק שפארד, מנהל מחקר לתחום תוכנות האחסון ב-IDC, אמר כי "מערכות IT המשולבות ברמה גבוהה מספקות לארגונים תשתיות מידע ונתונים, שתומכות ביכולת הגידול וההרחבה של ה-IT, לצד גמישות תפעולית. מדובר בהזדמנות עסקית חסרת תקדים לצמיחה עבור ספקיות ה-IT הפועלות בתחום".

"המיצוב שלנו כמובילים בתחום המערכות המשולבות על ידי IDC הוא עדות לתפקיד הבסיסי ששיחקנו בבניית ועיצוב השוק החדשני הזה", אמר גרג סמית, מנהל בכיר למוצרים ושיווק טכני בנוטניקס. "נתח השוק שלנו מוכיח את הערך של הבאת טכנולוגיות מתקדמות ככאלה המסייעות לניהול ולשליטה בעומסי המחשוב בארגונים בכל גודל".

דורון קמפל, מנכ"ל SimpliVity, ציין כי "ההכרה של IDC בנו כמובילים בתחום המערכות המשולבות היא משמעותית. בארבעת הרבעונים האחרונים ההכנסות שלנו גדלו פי ארבעה מדי רבעון, ואנחנו ממשיכים להגדיל את רשת ההפצה שלנו בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים