פייסבוק ולינקדאין ישתפו פעולה במיזם להעלאת מספר הנשים במקצועות טכנולוגיים

מדובר ביוזמה חדשה של מנהלת התפעול הראשית של פייסבוק, שריל סנדברג, ושל מנכ"ל לינקדאין, ג'ף וויינר, שנולדה לאור הירידה ההולכת ומתמשכת במספר הנשים שנרשמות ללימודי הנדסה

אינטל למען קידום נשים בתעשייה. צילום אילוסטרציה: BigStock

שיתוף פעולה בין הרשתות החברתיות פייסבוק (Facebook) ולינקדאין (Linkedin) למכון אניטה בורג (Anita Borg) אמור להעלות את מספר הנשים הלומדות במקצועות טכנולוגיים.

מדובר ביוזמה חדשה של מנהלת התפעול הראשית של פייסבוק, שריל סנדברג, ושל מנכ"ל לינקדאין, ג'ף וויינר, שנולדה לאור הירידה ההולכת ומתמשכת במספר הנשים שנרשמות ללימודי הנדסה.

"קריירות במדעי מהחשבים וההנדסה הן קריירות נהדרות לנשים וגברים. הן משפיעות, גמישות, משולמות היטב ומרתקות. עם זאת, ההשתתפות של נשים בתחומי הללו צוללת מטה; חלקן של הנשים בלימודים לתואר במדעי המחשב היה 35% ב-1985 וכיום הוא עומד על 18% בלבד", אמרה סנדברג. "הנשים מחמיצות עבודות נהדרות והעולם מחמיץ את הרעיונות הנהדרים שלהן".

וויינר אמר כי שיתוף הפעולה של החברה שלו עם פייסבוק ומכון אניטה בורג נועד לטפל במספר ההולך ומדלדל של הנשים הנאשמות ללימודי הנדסה ומדעי המחשב. "הגבלת נקודת המבט של האנשים שבונים את המוצר והשירותים שלנו, אם זה כבר לא מספיק מצומצם, יכול להוביל לתוצאות שאינן מיטביות", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים