הסוף להטרדות? פלאפון משיקה שירות לחסימת שיחות ספאם

שירות Smart Call נועד לשים קץ לשיחות המטרידות ולמנוע מהן להגיע ללקוחות

09/02/2015 16:41
סוף עידן הצלילניתוקים? קמפיין Smart Call של פלאפון

פלאפון משיקה את השירות החדש Smart Call, שנועד לשים קץ לשיחות הספאם הטלפוניות. הקונספט: שירות רשתי שיבצע לבקשת הלקוחות חסימה אוטומטית לשיחות ספאם, עוד לפני שהשיחה התקבלה אצל הלקוח.

החסימה תתבצע גם לשיחות שמגיעות ממספרים חסויים, כולל שיחות ממוקדי מכירות. בנוסף, פלאפון מבטיחה לחסום מספרים שלקוחות רבים מתלוננים שמגיעות מהם שיחות לא רצויות.

איך זה יעבוד? במפעילת הסלולר מספרים ש-Smart Call מתבסס על אלגוריתם ייחודי שפותח על ידה ומזהה פעילות חריגה ברשת שיוצאת ממחשבים, מספרים שמתקשרים ומנתקים ועוד. המערכת מזהה שיחות אלה בזמן אמת והחסימה למנויים בשירות מתבצעת תוך זמן קצר, כך שהלקוח לא מקבל בפועל את השיחה.

עוז גור, מנהל אגף שיווק לקוחות ומוצרים בפלאפון, אמר כי "בשנה האחרונה התגברה תופעת שיחות הספאם והתרחבה גם לסלולר. על פי ההערכות שבידינו, מאות מיליוני שיחות ספאם התקבלו ב-2014 בקרב לקוחות כל חברות הסלולר, כשרק בדצמבר התקבלו כ-80 מיליון (!). החלטנו להרים את הכפפה ולהעניק ללקוחותינו שירות שיחסום עבורם שיחות אלה ויחסוך מהם הטרדות מיותרות".

השירות יינתן בחינם למשך חצי שנה ולאחר מכן יעלה 2.90 שקלים לחודש. בפלאפון מבהירים כי השירות לא מיועד לחסימת מספרים של מנויים פרטיים, אלא של עסקים וארגונים בלבד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    אולי משהו מכותבי אפליקציות למארטפונים יכתוה אפליקציה כזו?

אירועים קרובים